wie heeft er icq of msn op helpmij.nl

Wat voor Messenger gebruik jij?

• Ik gebruik ICQ!

Stemmen: 1 1,5%
  • Ik gebruik msn!

Stemmen: 49 74,2%
  • Ik Gebruik trillian

Stemmen: 13 19,7%
  • Ik gebruik alles!! (ICQ, MSN & Trillian)

Stemmen: 3 4,5%

• Totaal aantal stemmers
    66
Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo beste mensen van het helpmij.nl ik heb even een vraagje of eigenlijk ik wil eigenlijk dat 70% het van de helpmijers ziet maar dat gaat nou eenmaal niet.Ik wil juist graag weten wie het programmaa ICQ gebruikt en wie MSN ik wil dit graag weten omdat ik benieuwd ben hoeveel mensen op het helpmij ICQ of MSN gebruikt.

erbij zetten.

Zet er dan ook alsjeblieft bij wat je ICQ nummer is en bij MSN je e-mailadres.
<marquee>het is niet verplicht. maar het liefst WEL </marquee>

HoI, IkkUH Geb®uiK M$n.....
IkkUH HeB Du$ OoK Ge$tEmD Op M$n

Hahahaha, dit is ***** tiepen man.... :)

Een poll er nogwel voor geopend game-master, toemaar:p

Ik gebruik beide messengers in het ultimate prog trillianPro, anders nog iets?:8-0:

m'n msn heb je al, me icq kan je daar ook wel vragen...

Laatst bewerkt:
msn...
misschien kun je je pol aanpassen (trillian toevoegen...?)
die wordt ook vaak gebruikt
edit: en waarom wil je van iedereen z'n meel en / of icq weten...?

Ik heb trillian dus naast msn en icq ook am en yahoo messenger. Msn is Dolfhin@go.to (is geen hotmail maar werkt weL)

Ik gebruik dus msn, heb ooit wel icq gebruikt, maar om een één of andere reden overgestapt naar msn.
M'n adres krijg je niet, ik wil het een beetje rustig houden, 20 mensen op m'n lijstje vind ik genoeg :8-0:

Ik heb ze allebei draaien.
Heb heel ff Trillian gehad, maar kon soms de MSN berichten niet lezen.

Ik heb nu Msn èn Trillian... Wat ik ook nie snap is::: Waarom wil je de msn/icq adressen toch weten game-master??? :confused:

Ik gebruik Trillian Pro met daarop ICQ en Messenger, adressen laat ik achterwege.

leuk vinden.

Weet je waarom ik het leuk vind om mensen in mijn msn te zetten,omdat ik dat wel leuk vind toch mensen waarmee je eens een keer mee hebtgesproken,maar je hoeft je adres niet te geven hoor.

mod even vragen.

Ja,ikal morgen even vragen,of een mod bij de poll ook TRILLIAN kan komen want ik kan hem neit meer veranderen.

Re: leuk vinden.

Geplaatst door game-master
Weet je waarom ik het leuk vind om mensen in mijn msn te zetten,omdat ik dat wel leuk vind toch mensen waarmee je eens een keer mee hebtgesproken,maar je hoeft je adres niet te geven hoor.
Alleen hierom geef ik mijn msn adres hier niet op. Ik zit niet te wachten op een ellenlange lijst van mensen met wie ik maar 1x heb gesproken.

Ohja, ik gebruik icq en msn! :D

Re: mod even vragen.

Geplaatst door game-master
Ja,ikal morgen even vragen,of een mod bij de poll ook TRILLIAN kan komen want ik kan hem neit meer veranderen.

Heb het even voor je aangepast...

Heel af en toe gebruik ik msn.

msn loopt nooit nie echt soepeltjes bij mij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan