wie heeft er icq of msn op helpmij.nl

Wat voor Messenger gebruik jij?

  • Ik gebruik ICQ!

    Stemmen: 1 1,5%
  • Ik gebruik msn!

    Stemmen: 49 74,2%
  • Ik Gebruik trillian

    Stemmen: 13 19,7%
  • Ik gebruik alles!! (ICQ, MSN & Trillian)

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja bedankt killer.

Ja,bedankt killer.Ik had het al aan MASERA gevraagd.Maarre zo te zien heb jij het al gedaan bedankt maar dan is het logiesch,dat je dan ook het laatste antwoord gaat veranderen want dan staat er IK GEBRUIK MSN+ICQ maar dan moet er ook TRILLIAN bij stan maar dan met dit IK GEBRUIK MSN+ICQ EN OF TRILLIAN.
 
Ok poll weer aangepast !

En je zei dat je het aan de moderator Masera had gevraagd maar Masera is geen moderator van de sectie "ICQ & MSN" en dus kan hij de poll ook niet aanpassen... maar heb em aangepast nu :thumb:
 
Ik gebruik Trillian pro icm ICQ en MSN. M'n ICQ nummer staat wel in m'n profiel geloof ik.

Adres laat ik uiteraard achterwege..
 
Gebruik alleen msn

Adres geef ik ook nie..
 
Ik gebruik Trillian Pro.
En laat ook zeker mijn adres achterwege, heb al genoeg van die lastige mannetje in me lijst gehad :)
 
daar heb je gelijk.

Ja,daar heb je zekerweten gelijk in.Want af entoe word je overspoeld met post en daar heb jeen programmaatje voor om 100 berichten op een dag naar iemand te sturen ik geloof dat het E-MAIL BOMBER was maar daarom ben ik weer begonnen om een nieuwe account aan te maken,met ook een paar helpmij'ers erin.:thumb:
 
@ game master
Dat is flooder maar k' zal maar niet zeggen waar jehm kunt dowen best leuk progje als een dischussie vastloopt. MSN Spy en MSN trojan zijn ook best leuk volgens mij dwaalt de maker hiervan ergens rond op helpmij.nl. K' Zeg niks ................................

@ de rest iemand gehord van sluys@windowssucks.com staat sinds kort in mijn lijsie en @windowssucks word hier best wel veel gebruikt. Maar voeg me maar toe als je zin hebt in een heerlijke consule wars op msn. Dolfhin@go.to
 
Ik gebruik ICQ en MSN, maar waar moet ik nou op stemmen?:( Oh ja mijn adressen krijg je ook niet, heb ik al te vaak problemen mee gehad.:rolleyes:
 
Geplaatst door Dolfhin
@ game master
Dat is flooder maar k' zal maar niet zeggen waar jehm kunt dowen best leuk progje als een dischussie vastloopt. MSN Spy en MSN trojan zijn ook best leuk volgens mij dwaalt de maker hiervan ergens rond op helpmij.nl. K' Zeg niks ................................

@ de rest iemand gehord van sluys@windowssucks.com staat sinds kort in mijn lijsie en @windowssucks word hier best wel veel gebruikt. Maar voeg me maar toe als je zin hebt in een heerlijke consule wars op msn. Dolfhin@go.to

Sluys@windowssucks is Sluys van Helpmij. ;)

Dit topic vind ik om eerlijk te zijn meer een topic van 'Ik zoek nieuwe mensen die ik als helpdesk kan gebruiken'

Mijn ervaring met mensen die me 'ineens' adden.. :rolleyes:
 
Dennis ben ik met je eens.
Je word ineens overspoeld met allerlei vragen
Beetje irri :)
 
Geplaatst door BrEeZeR


Dit topic vind ik om eerlijk te zijn meer een topic van 'Ik zoek nieuwe mensen die ik als helpdesk kan gebruiken'

Mijn ervaring met mensen die me 'ineens' adden.. :rolleyes:

Vandaar dat ie mijn adressen niet krijgt:)
 
Ik gebruik regelmatig MSN :)
En mijn adres laten we gewoon maar ff achterwegen ......

Ik zal ook nog ff stemmen op die poll!! ;)
 
Okee.

Okee,stem je eigen maar lekker gek.:thumb:Hoe meer stemmen des te beter.(luit de uitdrukking)
 
Ik doe niet aan die onzinnige rotzooi. Dit forum is voor mij genoeg.
 
niet meedoen.

Dus blaataap je vind dit dus rotzooi hè,waarom reageer je hier dan op.
 
laten we het hier netjes houden anders sluit ik dit hele onderwerp !!

Bij voorbaat dank !
 
Niet moeilijk doen gewoon Trillian Pro gebruiken, werkt perfect!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan