wie heeft er icq of msn op helpmij.nl

Wat voor Messenger gebruik jij?

  • Ik gebruik ICQ!

    Stemmen: 1 1,5%
  • Ik gebruik msn!

    Stemmen: 49 74,2%
  • Ik Gebruik trillian

    Stemmen: 13 19,7%
  • Ik gebruik alles!! (ICQ, MSN & Trillian)

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar downen.

Maar is er dan ook van trillian een nederlandse versie.
 
hier te downen http://www.ceruleanstudios.com/trillian/index.html

Game master, ik geloof niet dat er een nederlandse versie van Trillian is....
 
Er is geen Nederlandse versie van Trillian voor zover ik weet. Maar wat is er moeilijk aan namen aanklikken en op enter drukken als je een berichtje verstuurd?
 
Volgens mij ben ik echt de enige die niks van dit alles op de pc heeft draaien of op non-actief gezet bij de installatie in '99 zoals MSN Messenger Service. Ik email (maar ook geen Hotmail of dergelijke) eens wat maar zelfs dat met mate...heb absoluut niet eens het gevoel iets te missen, ben ik nou echt de enige? :8-0: :)
 
Haha ik gebruik wel MSN maar goed, m'n MSN is admin@msnen.nl, ik heb wel een andere maar daar kom je toch niet bij te staan omdat die vol is....
 
Altijd leuk msn'en
ik msn
jij msnt
hij/zij msnt
wij msn'en

of maak ik nu een foutje ? Dikke lol. Maar even serieus waarom download niet meteen iederen trillian ben je meteen van die ***** banner van msn af. K' heb msn nu twee weken draaien naast trillian en trillian wint het op alle fronten. Voeg me toe op trillian (msn protocol) dolfhin@go.to
 
Waarom Trillian man, het is lomp, traag, onoverzichtelijk, en die banners... whatever? Kijk je er ooit naar ofzo?
 
Banners zuigen:p
1.TrillianPro
2.Dmsn
3.dan komt helaas de normale msn:(
 
Ik heb hier trillian pro draaien met icq en msn en daarbij enkele plugins zoals fileflash.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan