DENNIS90
Banned
- Lid geworden
- 8 sep 2001
Geplaatst door XP_PC
Volgens de software werkt het in XP.
mooie telefoon, maar bij mij doet hij raar in xp.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door XP_PC
Geplaatst door XP_PC
Ik ben druk bezig met zoeken waar ik dat van die poorten kan controleren, ik kan het nog niet vinden. Het gedeelte "configureren" is grijs.Synchronisatie kan niet worden uitgevoerd. Als u XTNDConnect PC wel kunt uitvoeren maar de gegevensbronnen niet kunt synchroniseren, controleert u het actuele profiel. In het hoofdvenster van XTNDConnect PC worden twee pictogrammen weergegeven. Dit zijn de twee gegevensbronnen die u voor synchronisatie hebt geselecteerd. Controleer vervolgens de instellingen van het synchronisatieprofiel om na te gaan of de translators op de juiste manier zijn geconfigureerd (controleer bijvoorbeeld of de COM-poortverbindingen kloppen). Als u de pc synchroniseert met een mobiel apparaat, controleert u of het apparaat op de juiste manier is verbonden met de pc via de seriële kabel of een infraroodverbinding.
U kunt nieuwe profielen toevoegen vanuit de gebruikersinterface van XTNDConnect PC. Als er een verbinding tot stand wordt gebracht met een nieuw mobiel apparaat, biedt XTNDConnect PC u de mogelijkheid een nieuw profiel te maken of het bestaande profiel te wijzigen.
Wanneer u verbinding maakt met een ander mobiel apparaat of wanneer u met uw mobiele apparaat verbinding maakt met een andere pc, wordt het venster Nieuw apparaat gedetecteerd weergegeven.
Het venster Nieuw apparaat gedetecteerd
Als u Vervangen selecteert, kunt u doorgaan met het huidige profiel. In dat geval wordt de oude synchronisatierelatie verwijderd en wordt tijdens een volledige synchronisatie een nieuwe synchronisatierelatie tot stand gebracht met het nieuwe mobiele apparaat. Als u Nieuw selecteert, kunt u een volledig nieuw profiel maken, zodat het oude apparaatprofiel behouden blijft. U kunt op dit punt de bewerking ook annuleren en een ander beschikbaar profiel kiezen.
Via het snelmenu dat verschijnt als u met de rechtermuisknop op een van de profielen klikt, kunt u een nieuw profiel toevoegen, een bestaand profiel bewerken, de naam van een bestaand profiel wijzigen, een bestaand profiel verwijderen of een nieuwe translator toevoegen.
Alle rechten inzake het intellectuele eigendom van het product en de documentatie berusten bij Extended Systems Incorporated en worden beschermd door auteursrechtwetten van de Verenigde Staten van Amerika en internationale verdragsbepalingen.Extended Systems Incorporated behoudt alle rechten die niet uitdrukkelijk zijn verleend.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.