Wie kan mij helpen met mijn script van registreren en database?

Status
Niet open voor verdere reacties.
okee.. nu volg ik het even niet.. dus die lap script waarover je zei in core, moet in includes, maar moeten die dan los of in een map die in includes staan?
en van .htacces met welk soort moet dat script gemaakt?
ik heb php, css, html, xml, javascript, java, vbsscript, sql, perl, c#, python, ruby, none

.htaccess hoort in het algemeen in de webroot. De hoofdmap dus. Is geen scriptingtaal....

ik heb bricht map includes aan gepast ik kan nergens anders meer fout vinden had dit niet in gaten tot je die fout posten nu staat alles goed per map afgehandeld
.htaccess moet in hooft map zetten staat er toch bij of niet

als je een *tuts* leest begin je toch niet ergens kwakkeloos in midden
dqn begin je netjes boven aan neem ik aan ten zij je weet wat je moet doen
zeer zeker zou ik boven aan beginnen bij dit soort *tuts* om dat de schrijver uit legt wat je moet doen
elke schrijver heeft zijn eigen regels maak komt altijd op laast bij een tot een results

*(handleiding)*

sorry hoor ik geef wat ik tot nu nu heb gemaakt je past alles maar aan zo als je wilt dat laat ik helemaal aan jou over dit is een werend script
laterss

vind het beetje ondankbaar hoe je nu doet laterssss
nee nee zo bedoel ik het echt niet nee sorry...
ik moest even weg en toen was ik nog bij een andere post gebleven.. ik ben echt super mega blij dat je mij wilt helpen! echt heeeel blij! :D

ik heb bricht map includes aan gepast ik kan nergens anders meer fout vinden had dit niet in gaten tot je die fout posten nu staat alles goed per map afgehandeld
.htaccess moet in hooft map zetten staat er toch bij of niet

ik heb die niet.. sorry

Yasmin, ons het werk laten doen is in mijn ogen erg associaal. Als jd nou in die tijd een tut zou doen.
En Ciske.. ik zal je script nog eens uitgebrijd bekijken..

enigste wat ik niet weet is waar ik nu lr moet maken..
ik doe derest wel, zoals stalnaam erbij zetten enz..
en database heb ik niet? sorry.. echt niet..

en ook ik moet boodschappen doen en alles.

Yasmin, ons het werk laten doen is in mijn ogen erg associaal. Als jd nou in die tijd een tut zou doen.
En Ciske.. ik zal je script nog eens uitgebrijd bekijken..

nee dat is niet mijn bedoeling echt niet.. ik ben jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dankbaar.. echt waar!:D
ik weet niet hoe ik jullie nog meer kan bedanken. want jullie besteden jullie vrije tijd in mijn website, heel erg bedankt !! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan