Wie kan / wil mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Klompsma

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
8
Hallo mede forumgebruikers,

Als verse binnenkomer wil ik het volgende voorleggen:

Binnen mijn vakgebied is het wenselijk dat er een referentie databestand komt, met betrekking tot een bepaald product, voor een selecte doelgroep. De doelgroep is wel mondiaal. Juist daarom wil ik een database creeren die raadpleegbaar is op het Internet. Voor de structuur van de database ben ik van plan het database create-programma "easyGen" te gebruiken, een programma voor dummies zoals ik, waarbij je geen verstand van HTML hoeft te hebben. Verder wil ik de data op MYSQL plaatsen. Daar komt het probleem, ik heb geen flauw benul hoe dat aan te pakken. Ik heb weliswaar een behoorlijk uitgebreide computerkennis, maar meer in de ontwerpkant.

Is er onder jullie iemand woonachtig in de buurt van Winsum - Groningen, die tijd en zin heeft om mij een en ander bij te brengen. In een eventueel vervolg kan ik nader specificeren wat mijn bedoeling is. Het spreekt voor zich dat dat niet gratis hoeft.

Vriendelijke groeten,

Berend
 
Klinkt vrij gecompliceerd... ik woon helaas aan de verkeerde kant van Nederland om veel van hulp te zijn denk ik, maar is het niet beter om samen te gaan werken met iemand die meer verstand heeft van databases en web-applicaties?

Zeker als ze professioneel gebruikt moeten gaan worden, wil je misschien niet het risico lopen een beginners-fout te maken (en die sluipen er zo in)
 
Frats,

Bedankt voor de reactie. Die samenwerking probeer ik te bereiken via dit medium. Ik heb diverse professionele bedrijven benaderd, maar de prijzen die er over het algemeen voor gevraagd worden, hebben mij doen besluiten het in eerste instantie zelf te proberen. En ja, ik denk dat het best wel ingewikkeld zal worden, maar des te uitdagender.

Groeten,

Berend
 
Beste Forum leden,

Tot nu toe 1 reactie gehad op mijn vraag. Ik weet niet of het aan de vraag ligt (onduidelijk?) of de inhoud (ingewikkeld?).
Misschien dat je de vraag nog een keertje wilt lezen. Misschien woon je niet echt bij mij in de buurt, maar zie je kans om mij op een andere manier te helpen.

Bij voorbaat hartelijk dank. Vriendelijke groeten,

Berend
 
Beste Berend,

het is niet toegestaan meerdere vragen over hetzelfde onderwerp te openen. Je mag het aangeven of deze dicht moet of je andere topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan