Bedankt.
Ik begrijp het niet. Om misverstanden te voorkomen:
Ik heb oude ost-bestanden op een externe schijf staan, uit een andere pc geïmporteerd, ook van mij.
Met de bedoeling ze te importeren in de huidige pc, in outlook. Wat dus niet lukt, omdat het pst-bestanden moeten zijn.
Het gaat om diverse hotmail- en live-accounts.
Ik neem aan dat ik dan de eigenaar ben.
Wat bedoelt u met de zin: 'mocht hier al een ost file staan hernoem deze dan en houdt deze veilig'?
Er staan inderdaad weer ost-bestanden, van dezelfde accounts, in de huidige pc, op dezelfde plaats. Omdat ik in de huidige pc in Outlook van elk van hen een account heb aangemaakt. Waarom hernoemen? U bedoelt: naam wijzigen?
Wat mij bovendien opvalt is, dat als ik in Outlook zelf links in de mappenlijst op het plusje van zo'n account klik, ik eerst een schermpje krijg met 'Kan de map niet uitvouwen. Enz.'. één herhaalde klik levert wel een uitgevouwen account op (met postbus In, Uit enz.), maar staat er in het leesvenster: 'Kan de map niet weergeven. Microsoft Office Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie'. Terwijl er inmiddels e-mails in postbus In zijn binnengekomen.
Ik kan ze dus niet weergeven. Dat had ik in de oude pc nooit.
Wat ik wel in de oude, maar nu ook weer in de huidige pc heb met al deze accounts, is schier eindeloze reeksen e-mails in de map 'Problemen met synchronisatie'.
Nooit ben ik er achter gekomen, waarom dat is. Misschien kan iemand daar tevens antwoord op geven? Of wie weet er verband is met deze problemen?
Ben benieuwd naar een antwoord van één van u.
.