wie weet kazaa-lite zonder spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
216
Ik zoek het programma kazaa-lite zonder spyware. Ik heb het al diverse keren gedownload, maar iedere keer vind mijn virusscanner of windows spyware er in. Meestal altnet. Weet iemand een absoluut spyware vrye link waar ik het kan downloaden?
 
met kazaa lite is nix mis buiten het feit dat veel downloads virussen bevatten ...
spyware zit er niet in !
 
Kazaa downloaden

Allebei de links kan ik niet downloaden omdat je eerst een 0900 nummer moet bellen en dat gaat niet met een mobile telefoon, en ook niet met skype. Dus helaas. Verder bedankt. Grt Kees
 
Kazaa lite downloaden Het werkt nog niet

Ik heb hem nu gedownload en geinstalleerd. Toen moest ik toestemming geven voor de firewall. Oke ook gedaan. Kazaa gestart. En toen? De buttons van zoeken,verkeer en tools blijven grijs. Verdoet het programma niets. Word het toch nog geblokkeerd of zo? Ik heb toch toestemming gegeven.

Hier snap ik niets van

Grt Kees
 
raar ... welke firewall heb je ?
en je moet wat w88, want het duurt soms wel een tijdje voor ie verbonden is.
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook even de supernodes installeren, dan pas kun je zoeken, en die vind je hier.


Hier vind je nog meer info.
 
Laatst bewerkt:
kazaa lite start niet op

Ik heb kazaa 2.42 NL en hij staat al een kwartier zeker aan, maar nog gaat hij niet open. Ik moet ook zeggen dat ik bitcomet ook open heb en die kan ook veel bandbreedte in beslag nemen misschien? Ik heb Panda antivirus 2006 met firewall en dan een router met firewall. Grt Kees
 
keestramper zei:
Ik heb kazaa 2.42 NL en hij staat al een kwartier zeker aan, maar nog gaat hij niet open. Ik moet ook zeggen dat ik bitcomet ook open heb en die kan ook veel bandbreedte in beslag nemen misschien? Ik heb Panda antivirus 2006 met firewall en dan een router met firewall. Grt Kees

Tja, als je geen ip nummers hebt om mee te verbinden.:confused:
 
supernodes instaleren

Ik heb nu de supernodes geinstalleerd. Als ik deze opstart kan ik een nederlandse kiezen zie ik en dan klik ik op verbinden en kazaa opstarten en dan worden de knoppen zwart.

Als ik dan op zoeken klik, gaat hij een hele tijd zoeken en dan gebeurt er niets meer.
Als ik dan nog een keer klik komt er een schermpje met "programma reageert niet" klik op beindigen.
Vreemd ik heb verder momenteel niets aanstaan, wel bitcomet aangehad maar die staat nu uit, zal ik opnieuw op moeten starten en dan weer proberen? Grt Kees
 
Hier staat ook nog een link naar de supernodes, je kunt ook een andere kiezen, tot je wel verbinding hebt, want die zul je eerst moeten hebben, rechtonder te zien, o.a.
 
keestramper zei:
Ik zoek het programma kazaa-lite zonder spyware. Ik heb het al diverse keren gedownload, maar iedere keer vind mijn virusscanner of windows spyware er in. Meestal altnet. Weet iemand een absoluut spyware vrye link waar ik het kan downloaden?


op deze link kan je kazaa lite 242 nederlands (volgens mij nog steeds de beste versie )downloaden

http://www.sendspace.com/file/78qlmk

de download is nog een tiental dagen beschikbaar via deze link.
 
dl met 0900 nr

keestramper zei:
Allebei de links kan ik niet downloaden omdat je eerst een 0900 nummer moet bellen en dat gaat niet met een mobile telefoon, en ook niet met skype. Dus helaas. Verder bedankt. Grt Kees

Meer dan 3keer heb ik vernomen van anderen dat zij idd eerst een 0900nr moeten bellen om bv limewire te krygen ook al betaal je vaak gaat het alsnog mis en heb je niets op het web kan je gratis alle dl programma`s dl en installeren ik begrijp total niet waarom je ervoor zou moeten betalen.
Bovenal dl ik liever van bv usenet al is het niet heel eenvoudig het is een van de betere pro`s gewoon intypen in goolgle usenet.
 
kazaa-lite

Kazaalite is "per definitie" zonder spyware.
Wat jij wellicht bent tegengekomen is een namaakversie.

Het probleem zit hem in net netwerk van Kazaa dat zeer vervuild is.

Kijk hier eens voor een lijst met foute en "minder foute" shareprogramma's: http://www.spywareinfo.com/articles/p2p/old_list.php/

Hoi, wat ik weet zit nu iedereen op limewire,omdat je veel slechte dingen hoort van kazaa ben ik maar gaan dl met ares de site die je geeft hier geeft idd veel goede info m.b.t spyware al doe ik alles scannen voor ik het open.
DL kan je mischien het beste doen met usenet maar daar komt nog al het een en ander bij kijken op zich vindt ik ares beter dan bv limewire-pro het enige voordeel is dat je bij limewire meer muziek vindt groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan