Wifi lampje brand niet meer,maar heb wel internet verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gvanosch

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2012
Hallo allemaal,

Sinds kort brand mijn wifilampje niet meer,ik heb pas tuneup utilities geinstalleerd gehad en weer gedeinstalleerd met revouninstaller grondig alles verwijderd,sinds ik het programma tuneup utillities geinstalleerd heb gehad is dit probleem zich voor gaan doen,zou dit programma ergens iets uit hebben gezet waardoor mijn wifi lampje niet meer brand, mijn internetverbinding is overigens oke!!
Kan iemand mij helpen hoe ik kan zorgen dat het lampje weer gaat branden.
Ik heb een asus k701c laptop.

Geert

Laatst bewerkt:
Het is mogelijk de driver die verloren is gegaan. Zoek op Google naar de naam van je laptop en vervolgens het type en daarachter de text "driver". Zoek dan naar een pagina van de fabrikant in de lijst. Download en installeer nu een driver die iets heeft van Wireless of WLAN in de naam. Waarschijnlijk zal het lampje het dan weer doen.

Hallo,

Ik heb alle drivers met stuurprogramma's gecontroleerd en alle drivers zijn up to date alleen als ik de virtual wifi miniport adapter wil bijwerken dat geeft windows een waarschuwing dat de driver niet kan worden gecontroleerd en mogelijk een gevaar oplevert.

Geert

Geen Fn + ?? toets om Wifi in te schakelen?
Deze staat mogelijk uit.
Sommige laptops hebben een aparte toets om in te schakelen.

Halo,

Ik heb een blauwe fn toets,maar dit lost het probleem niet op.

Geert

Het is wel 2 toetsen tegelijk indrukken FN + de toets voor draadloos. Bij Asus vaak F2.

Kijk eens in Apparatenbeheer. Geen gele uitroeptekens.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb de fn knop tegelijk met de f2 knop ingedrukt maar toen had ik ineens geen internetverbinding meer waardoor ik systeemherstel heb moeten uitvoeren en het wifi lampje is nog steeds uit,in apparatenbeheer zie ik geen gele uitroeptekens staan.

Geert

Fn + F2 is Wlan uit of aan.

Daar hoefde je toch geen systeemherstel voor uitvoeren?
Opnieuw FN + F2 en Wlan ( dus Internet) zou weer aan gegaan zijn.

Lampje brandt niet, maar hoofzaak is dat je Wlan wel werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan