WIFI problemen op psp go

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kwakemole

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2010
Berichten
32
Ik heb een probleem met de psp go, Ik kan onze router niet scannen. Ik heb alles al geprobeert qua beveiliging maar dat heeft niets uitgehaald. De gastingang scant hij wel maar ik kom er niet op. Er zit geen MACadres beveiliging op de router. Met Onze oude router werkte het wel.
Kan iemand mij tips geven zodat ik weer op internet kom met mijn psp go??
 
Laatst bewerkt:
laptops verbinden wel en kunnen de SSID vinden?
 
Een Linksys E3000 van Cisco.
Ik heb de helpdesk van Cisco al geraadpleegt maar daar kwam uit dat het niet aan de router ligt. Ik heb toen op advies van de helpdesk de beveiliging veranderd, maar zonder enig succes.
 
het kanaal wijzigen wil vaak helpen.
 
Dat is voor de ad-hoc mode maar ik zit op wifi met infrastructuur...
Ik kom er niet uit hoe het werkt :(
 
Uhm nee dit geld ook bij wifi.
Instellen van dat kanaal gaat via de homepage van je router.
 
Misschien kan ik beter helpen via teamviewer
 
een programma waarmee andere heel gemakkelijk jouw pc kunnen besturen als je ze je ID en Passwoord van het programma geeft, je kan zelf de sessies afsluiten en het wachtwoord veranderd iedere keer als je teamviewer opstart.
misschien een kaar via de chat bespreken.
overig staat het kanaal meestal onder de tab wireless setting
 
dit moet via de computer, google even naar teamviewer :|
 
Ik denk dat ik dit risico dat mensen alles op mijn pc kunnen zien liever niet neem. is er een andere manier hoe je mij makkelijker kan helpen?
 
alleen degenen waaraan je het id en pass geeft kunnen het zien, en als ik al zij veranderd het password automatisch. anders moet het via screenshots ;)
 
het gaat om de instellingen van de router kwakemole. mogelijk draait een router van een van de buren ook op eenzelfde kanaal en stoort dat dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan