Hallo,
Mijn thuisnetwerk bestaat uit dit:

Computer 1+2, Laptop 1 en Draadloze printer werken allemaal perfect.
Gisteren heb ik voor laptop 2 een 'Wireless network USB micro adapter 300N' van Sitecom gekocht. Om zo draadloos internet op de laptop te hebben. Alles geinstalleerd zonder enige problemen en verbinding gemaakt met het netwerk. (Beveiligd met WPA2/AES)
Als eerste meldde MSN zich aan zonder problemen, en kon ook gewoon berichtjes verzenden. Maar wat ik niet kon doen was het bezoeken van websites.
Ook later kreeg ik MSN niet meer aangemeld met de melding dat er een DNS probleem was.
Ik heb nog even rondgekeken op internet maar hier komen de vraagtekens bij me op. Ik snap er niks meer van.
Hier een screenshot van de router instellingen.

DNS 1 + 2 worden ook op laptop 2 weergeven bij de instellingen.
Ik heb nu geen idee meer wat ik moet doen en hoop dat iemand kan helpen.
Modem en router heb ik allebei al opnieuw opgestart.
m.v.g.
Robin
PS: Momenteel heeft de laptop wel verbinding d.m.v. WIFI hotspot van mijn mobiele telefoon. (dat werkt wel perfect)
Mijn thuisnetwerk bestaat uit dit:

Computer 1+2, Laptop 1 en Draadloze printer werken allemaal perfect.
Gisteren heb ik voor laptop 2 een 'Wireless network USB micro adapter 300N' van Sitecom gekocht. Om zo draadloos internet op de laptop te hebben. Alles geinstalleerd zonder enige problemen en verbinding gemaakt met het netwerk. (Beveiligd met WPA2/AES)
Als eerste meldde MSN zich aan zonder problemen, en kon ook gewoon berichtjes verzenden. Maar wat ik niet kon doen was het bezoeken van websites.
Ook later kreeg ik MSN niet meer aangemeld met de melding dat er een DNS probleem was.
Ik heb nog even rondgekeken op internet maar hier komen de vraagtekens bij me op. Ik snap er niks meer van.
Hier een screenshot van de router instellingen.

DNS 1 + 2 worden ook op laptop 2 weergeven bij de instellingen.
Ik heb nu geen idee meer wat ik moet doen en hoop dat iemand kan helpen.
Modem en router heb ik allebei al opnieuw opgestart.
m.v.g.
Robin
PS: Momenteel heeft de laptop wel verbinding d.m.v. WIFI hotspot van mijn mobiele telefoon. (dat werkt wel perfect)