Hallo,
Ik heb een Lenovo z580 laptop en Ziggo alles in 1 plus met een cisco draadloos modem.
Nu valt continu mijn draadloze verbinding weg.
Dan geeft hij aan: beperkte toegang.
Na een paar seconden, maximaal halve minuut, springt hij weer online...
De ene keer doet hij dit de hele dag door en de andere keer maar een paar keer per dag.
Soms lijkt het even goed te gaan, maar dan begint het weer.
Nu dacht ik steeds dat het aan mijn verbinding van Ziggo lag dus heb diverse malen met hun contact gehad.
Nu heb ik mijn oude Compaq Presario CQ61 aan staan voor 3 dagen en nog geen enkele keer eraf gelegen.
Is dit nu toeval of is mijn Lenovo stuk/verkeerd ingesteld???
Met vriendelijke groet,
Sabina
Ik heb een Lenovo z580 laptop en Ziggo alles in 1 plus met een cisco draadloos modem.
Nu valt continu mijn draadloze verbinding weg.
Dan geeft hij aan: beperkte toegang.
Na een paar seconden, maximaal halve minuut, springt hij weer online...
De ene keer doet hij dit de hele dag door en de andere keer maar een paar keer per dag.
Soms lijkt het even goed te gaan, maar dan begint het weer.
Nu dacht ik steeds dat het aan mijn verbinding van Ziggo lag dus heb diverse malen met hun contact gehad.
Nu heb ik mijn oude Compaq Presario CQ61 aan staan voor 3 dagen en nog geen enkele keer eraf gelegen.
Is dit nu toeval of is mijn Lenovo stuk/verkeerd ingesteld???
Met vriendelijke groet,
Sabina