NasTyDeadz
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2014
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje betreffende een omgebouwde wii (softmod)
Mijn oom heeft ca. 2 jaar geleden zijn wii laten softmodden, maar nu heeft hij een skylanders portal gekocht voor zijn zoon,
ik heb het een en ander opgezocht en kwam erachter dat je dan een bestand moet installeren op de wii, want de portal werkt niet, en dan wel.
Hij heeft usb loader gx, en daar werkt de portal niet, ik heb configurable usb loader en daar werkt hij wel. Nu wil ik wel CUL erop zetten,
maar mijn oom heeft geen SD kaart in zijn wii, en je kan de harde schijf niet openen op de computer want dan vraagt hij of je hem wilt formatteren,
maar dit willen wij dus niet.
Heeft er iemand een oplossing?
Moet ik hem formatteren en dan de wii opnieuw softmodden?
En als ik hem formatteer, dan ben ik alle softmod bestanden kwijt, is dit erg?
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft,
Gr. Niels
Ik heb een vraagje betreffende een omgebouwde wii (softmod)
Mijn oom heeft ca. 2 jaar geleden zijn wii laten softmodden, maar nu heeft hij een skylanders portal gekocht voor zijn zoon,
ik heb het een en ander opgezocht en kwam erachter dat je dan een bestand moet installeren op de wii, want de portal werkt niet, en dan wel.
Hij heeft usb loader gx, en daar werkt de portal niet, ik heb configurable usb loader en daar werkt hij wel. Nu wil ik wel CUL erop zetten,
maar mijn oom heeft geen SD kaart in zijn wii, en je kan de harde schijf niet openen op de computer want dan vraagt hij of je hem wilt formatteren,
maar dit willen wij dus niet.
Heeft er iemand een oplossing?
Moet ik hem formatteren en dan de wii opnieuw softmodden?
En als ik hem formatteer, dan ben ik alle softmod bestanden kwijt, is dit erg?
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft,
Gr. Niels
Laatst bewerkt: