wii softmode.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kolkie

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2010
Hey allemaal.

Ik weet niet zeker of deze post in het forum forum sub staat.
Zoniet verplaats hem dan maar :D

Mijn vraag over een wii softmode. ik wil mijn wii 4.2E op een softmode trakteren.

Ik lees overal dat je een sd kaart nodig hebt.

Mijn vraag is of die sd kaart voor altijd in de wii moet blijven zitten of dat je die na de tijd weer uit kunt halen en ergens anders voor kunt gebruiken? (er gaat toch een gewone SD kaart in?)

En als ik de softmode op de wii heb staan kan ik dan nog wel gekochte spellen afspelen?

Ik wil als dat allemaal gelukt is gebrande spellen gaan spelen. dit kan op bepaalde dvd's heb ik al gelezen. en wil niks op de backup zetten eingelijk alles netjes op een schijfje met hoesje enz.

Thnx voor het helpen alvast..

Beste kolkie,

ja de Sd kaart moet altijd in de wii blijven zitten (als je gebruik maakt van bijv Homebrew channel) want dat staat op dat kaartje
Het kaartje mag niet groter zijn dan 2 GB kan wel met groter maar dat doet het niet altijd.
het mag geen sdhc kaart zijn want die pakt ie niet, en ja er gaat een gewone sd kaart in.

Je kunt gewoon spellen spelen die je gekocht hebt in de winkel. En uiteraard ook spellen die je zelf brand.

(ik raad je aan een externe hdd te kopen Dat scheelt je een hoop tijd en energie voor het branden van al die spellen.)

MVG Robert

en je moet weten dat je 4.3E [echt een *** versie..] met het spel lego indiana jones moet softmodden als je ook verder met externe hardeschijf wilt werken, dit spel is online te koop voor 30 euro...

maar mijn keus gaat ook spellen via externe hardeschijf afspelen

Ik wil de wii's van mijn broer en zus dan ook voorzien van een softmode.

Daarom wil ik geen gebruik maken van een harde schijf.
want dan is het lastiger om spellen uit te wisselen enz.

dus het word dan toch wel branden..
maar dat is geen probleem. die tijd en moeite neem ik er dan wel voor.

de software instaleren werkt alleen met een internetverbinding via de wii toch ?
wifi verbinding is goed ?

(ik heb een router van upc) draadloos is met usb stick. wifi verbinding slaat regelmatig uit (als ik het op mijn telefoon gebruik) (zegt dat hij de verbinding verloren is)

via die usb stick kan het waarschijnlijk niet.... (moet ik het misschien bij iemand anders thuis proberen.)

en kent iemand hier nog een website waar ik de softmode veilig en gratis kan downloaden?

Laatst bewerkt:
oke, branden kan natuurlijk ook

en voor goede software: *KNIP*
is een goede site qua zulke dingen en ook over andere problemen met de pc en of wii

en zoals ik al zij 4.3E wil alleen met het spel lego indiana jones

Laatst bewerkt door een moderator:
thnx man...

zou je me misschien de url even willen mailen dan?

aangezien dat hier niet mag ?

thnx....

Mailen ook niet, zie onze voorwaarden;
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

ok dan houd het helaas op...

een kleine vraag nog...

als ik nu naar mijn wii-winkelkanaal ga dan vcraagt hij of ik mijn systeemsoftware wil bijwerken...

nu ben ik bang als ik dat doe dat ik straks mijn wii niet meer kan softmode. is dat ook zo??? ik heb nu al versie 4.2e....

wie kan daar antwooord op geven?

Laatst bewerkt:
sorry, persoonlijk zou ik je gerust willen helpen.. maar wat ik ook hoorde
is dat iemand die wil softmodden ook goed is met internet en daar ook dingen op kan vinden.....^^

owke.. dan moet ik het zelf allemaal uitvogelen...

als iemand je persoonlijk je vragen kan beantwoorden is makkelijker..
maar goed.. jullie/jij bent/zijn me ook niks verplicht..

thnx voor helpen anyway...

Ja ik weet het, ik had het voor je willen doen maar helaas... het mag niet

wat ik zou doen is 'informatie' zoeken over 4.3E en wat t precies inhoud..

Ik zal eens rondkijken.

Ik heb er zelf niet super veel verstand van..
dus ik vraag liever de kleine misschien wel domme dingen...

Ik snap niet al die afkortingen en benamingen van dingen die je nodig hebt of moet gebruiken.

maar thnx for helping..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan