wii spellen branden maar doen het niet ? wat doe ik fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

angellceline

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2010
heej iedereen
hier nog een topic zoals de zovelen over de wii spellen branden ik heb alle andere forums al gelezen maar kom er nogsteeds niet uit.
laat ik even uitleggen wat ik doe:
ik download een wii spel met een PAL.
vervolgens wil ik deze branden via img burn met een verbatim -r dvd.
deze doe ik op 2 x speed heb hem ook al op 1 x speed geprobeerd.
maar dan zegt die dat die succesvol is voltooid maar zodra ik hem in mijn wii doe die gechipt is krijg ik een foutmelding van error 002 druk op de eject knop om het spel eruit te halen reset vervolgens de wii en lees de handleiding door.
dit scherm krijg ik elke keer kan iemand mij nu vertellen wat ik dan dus verkeed doe.
mijn brander kan alle soorten dvd's branden en ik weet zeker dat mijn wii -r dvd leest want ik heb via mijn broer al eerder wii spellen van verbatim
-r dvd gekregen en die doen het wel.
graag wordt ik geholpen

Heb je je Wii omgebouwt?

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik heb hem gechipt dus weet echt niet wat ik fout doe

Uitleg: aan de achterkant van je wii zit een usb aanstuiting toch? je moet een draadje lenen huuren of kopen om de wii op je pc aan te sluiten een Neogama te downloaden en te instaleren op je wii! ik weet niet of je het ook via de sd kaart kan doen!? via neogama moet je het spel starten ik zal heb een download link voor neogamma r8 (als je ern andere will moet je gewoon even googlenop "neogamma wii" : http://www.mediafire.com/?zjytnnjryyn als het niet lukt met de link moet je gewoon even google met die link!

Laatst bewerkt:
USB Loader GX!
Uber Goed!!!
Stap 1:
download USB loader GX en zet hem op sd kaart
Stap 2
open hem via hbc en dan usb ding er in stoppen hij formateerd automatiesh.en dan via de pc met WBFSmaneger de drive selecteren en dan iso of rar er op zetten! en dan spelen!

heej bedankt voor de reacties maar ik heb al een speciaal kanaal op mijn wii voor gebrande spellen en heb al meerdere spellen op een verbatim - r dvd staan (die heeft me broer toen voor me gebrand).
ik heb alles al geprobeerd kwa download snelheid ik heb ook al een +r dvd geprobeerd maar ook dat werkt niet.
dus ik hoop dat jullie met een andere oplossing kunnen komen

brand je je spellen via iso? of zijn het allemaal losse bestanden?

ik hoor net dat mijn hack te oud is voor de spellen die zijn uitgebracht dus dat die erop nieuw opgezet moet worden heeft hier iemand ervaring mee ?

ik hoor net dat mijn hack te oud is voor de spellen die zijn uitgebracht dus dat die erop nieuw opgezet moet worden heeft hier iemand ervaring mee ?

Weet je zeker dat je wii een 2x speed -r dvd aan kan ( ps: zelf raad ik een 8 of 16x speed aan)

Stap 1 (chip je wii of gebruik The Backup Channel)
Stap 2 Google ff naar ImgBurn
Stap 3 Google ff naar Wii ISO Loader
Stap 4 sleep het .iso bestand naar WII ISO LOADER
Stap 5 wacht geduldig want hij maakt een gefixt iso bestand
Stap 6 Ganaar ImgBurn en doe je DVD-R er in (4.7GB)
Stap 7 Kies je gefixt ISO-bestand
Stap 8 Brand hem met 8xspeed
Stap 9 Wachten... doe in je wii
Stap 10 als het niet werkt check je mod-chip
of je moet backup channel bebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan