angellceline
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2010
heej iedereen
hier nog een topic zoals de zovelen over de wii spellen branden ik heb alle andere forums al gelezen maar kom er nogsteeds niet uit.
laat ik even uitleggen wat ik doe:
ik download een wii spel met een PAL.
vervolgens wil ik deze branden via img burn met een verbatim -r dvd.
deze doe ik op 2 x speed heb hem ook al op 1 x speed geprobeerd.
maar dan zegt die dat die succesvol is voltooid maar zodra ik hem in mijn wii doe die gechipt is krijg ik een foutmelding van error 002 druk op de eject knop om het spel eruit te halen reset vervolgens de wii en lees de handleiding door.
dit scherm krijg ik elke keer kan iemand mij nu vertellen wat ik dan dus verkeed doe.
mijn brander kan alle soorten dvd's branden en ik weet zeker dat mijn wii -r dvd leest want ik heb via mijn broer al eerder wii spellen van verbatim
-r dvd gekregen en die doen het wel.
graag wordt ik geholpen
hier nog een topic zoals de zovelen over de wii spellen branden ik heb alle andere forums al gelezen maar kom er nogsteeds niet uit.
laat ik even uitleggen wat ik doe:
ik download een wii spel met een PAL.
vervolgens wil ik deze branden via img burn met een verbatim -r dvd.
deze doe ik op 2 x speed heb hem ook al op 1 x speed geprobeerd.
maar dan zegt die dat die succesvol is voltooid maar zodra ik hem in mijn wii doe die gechipt is krijg ik een foutmelding van error 002 druk op de eject knop om het spel eruit te halen reset vervolgens de wii en lees de handleiding door.
dit scherm krijg ik elke keer kan iemand mij nu vertellen wat ik dan dus verkeed doe.
mijn brander kan alle soorten dvd's branden en ik weet zeker dat mijn wii -r dvd leest want ik heb via mijn broer al eerder wii spellen van verbatim
-r dvd gekregen en die doen het wel.
graag wordt ik geholpen