wii werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter corky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

corky

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
hey ik probeer de wii aantesluiten op mijn sony tv alleen het lukt niet en op mijn oude tv wel hoe kan dit

Wat en hoe heb je hem aangesloten. Je geeft totaal geen info over wat je gedaan hebt. Heb je wel even de handleiding door gelezen?

nou ik heb alles aangesloten alleen ik krijg zwart beeld en op de andere tv werkt het wel

Welke stekkers heb je gebruikt? staat de tv wel op de juiste zender?

Welke stekkers heb je gebruikt? staat de tv wel op de juiste zender?

Wat meer informatie zou wel handig zijn als je snel geholpen wilt worden. (welke tv's gebruik je? enz.)

Hoe heb je hem aangesloten?

Op component of hoe?

Nogmaals, een beetje info zou welkom zijn.

Nog maals:

Welke stekkers gebruik je? (via de Svideo en stereo geluidskabels of zit de scart aansluiting er tussen?)

Welke tv heb je? er zijn vele soorten van sony dus alleen aan het merk sony heb ik niks. (Type)

Voor de losse kabels moet het de av zijn en voor de aansluiting met scart moet je meestal 0 hebben als zender...

Heb je de handleiding door gelezen?

Aansluiting op je TV waarop je bijvoorbeeld je Wii kan aansluiten.

Nogmaals hoe heb je je Wii aangesloten ?

We moeten het er wel uit trekken bij je hè.......

ok sorry ben beetje kortaf haha:P

maar ik heb hem niet op de scart aangesloten gewoon normaal ofzo:P

Welke tv heb je? er zijn vele soorten van sony dus alleen aan het merk sony heb ik niks. (Type)
Heb je de handleiding door gelezen?

ik ga er van uit dat normaal (ondanks dat er nog steeds niet wordt gezegt welke aansluiting er wordt gebruikt) de 3 stekkertjes zijn (rood, wit en geel)

niks geen reactie helemaal niks.....ik heb het op av 1 geprobeerd op av 2 op avi 3 en zelfs avi 4 maar geen reactie

Voor de losse kabels moet het de av zijn en voor de aansluiting met scart moet je meestal 0 hebben als zender...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan