Wil andere msndinges op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DivaDemon

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2011
Berichten
11
Hey mensen...
Ik weet niet of dit al gevraagt is, dat zal namelijk vast wel...
Maar ik heb het zelf niet in 1,2,3 kunnen vinden dus ik gooi er een poging op! :p
Ik heb die standaard msn op Windows 7 staan die je krijgt als je Windows 7 op je pc zet...
En die msn vindt ik zo vreselijk irritant dat ik die er af wil hebben en de gewone Windows Live Messenger (2009 of 2010 ofzo?)
http://home.swetspieters.com/maw/images/Windows Live messenger 2009.jpg
Dit dus..
Die ben ik gewend en vindt ik gewoon zoveel prettiger dan die msn van Windows 7! :d
Dus als iemand mij (wel makkelijk aub) kan uitleggen hoe ik die msn eraf krijg en de gewone erop krijg?!
Het zit dus zo... Ik heb al een paar keer geprobeerd eraf te gooien en dan waarvan ik de link erbij zette die erop wilde zetten...
Het probleem was dus dat dat niet werkte en ik nog steeds de zelfde msn had...
Ik had zelfs steeds een beetje een oudere erop gezet, maar nee hoor, het bleef hetzelfde...
Ik weet dan veel dingen van pc's, maar dát weet ik echt niet...
Daarom ben ik vast ook een vrouwtje voor hahaha :p

Ps. Heb een laptop en pc... en op de pc Windows 7.. voor laptop heb ik windows 7 niet nodig! :p

Alvast bedankt voor het helpen! ^^
 
Laatst bewerkt:
Hallo.
Nou, om die nieuwe MSN te verwijderen:
Start>COnfiguratiescherm>onder Programma's klik op: Een programma verwijderen.
Dan krijg je een nieuw venster.
Helemaal onderaan in dat lijstje staat ergens: Windows Live Essentails 2011.
Klik hierop, en dan bovenaan op Verwijderen. Volg de stappen.
Download heirna:
http://dl.dropbox.com/u/2237610/MSN/MSN-X86.exe

PS MOCHT JE EEN BESTURINGSYSTEEM OP64 BIT hebben. (kun je zien door op computer met rechtermuisknop te klikken en dan eigenschappen dan staat er 32 f 64 bits besturingssysteem) Maar met 64 bit download: http://dl.dropbox.com/u/2237610/MSN/MSN-X64.exe

Installeer het, en je hebt de oude MSN ;)
Succes!
 
Het verwijderen is gelukt....
Probleem is nu als ik een msn wil downloaden van 2009 of 2010 (dus niet de állernieuwste) dan krijg ik een schermpje met foutmelding dit zus en zo! :(
Er staat niet echts iets duidelijks over wat ik eraan kan doen, tis meer dat er iets is fout gegaan en dak het opnieuw moet proberen...
Het stomme eraan is dat ik na 20x keer nog het zelfde krijg.....
Eh... wat nu?
 
beter lat dan nooit he ?
Sorryr voor het late antwoord:
Alsjeblieft: http://www.mydigitallife.info/2009/...entials-messenger-version-2009-for-windows-7/
Hier kun je 2009 downloden, hij werkt :)
HJe moet trouwens ook in windows update de update: Windows live essentails 2011 verbergen!
Ook moet je in C:\Program Files\Windows live\Messegner zoeken nar msnmsgr.exe en hier met de rechtermuisknop op klikken ga dna nara eigenschappen>compibliteit Stel deze in op windows xp service pack 3.
Dan krijg je geen udates maar naar 2011 ;) Hioop datje vraag nu is beantwoord ;)
Groeten,

Mij
 
Dankje, en is niet erg voor het late antwoord.
Dacht even dat dit forum keihard dood en verlaten was hihi :p
Ik ga dit morgen doen en dan laat ik weten of het gelukt is!
Wel zo fijn om dat te laten weten lijkt mij,
dan is je hulp niet voor niets geweest en dan ben ik weer blij met me pc die normale msn heeft ^^
 
Hey^^
Nou, ik denk dat je het gisteren hebt geprobeert.
Neem ook aan dat het werkt?
Op de laptop van mijn vriendin heeft het wel gewerkt xD Dat was eigenlijk een proefkonijn :p
Maargoed, Laat het me maar weten;)

Ps. ik denk dat je je erg ergerde aan dat je je schermnaam niet kon veranderen.
Ik heb inmiddels met MSNPLUS een script gedownload dat ik mijn schermnaam kan veranderen, en tonen aan andere mensen. Ook kan ik de schermnaam van andere mensen zien.
De layout is ook hartstikke onduidelijk van MSN 2011. Dit heb ik verholpen met een skin XD

Maargoed, een hoop gedoe, ik vind msn 2011 erg ****ty, maar het mailprogramma van windows live essentails is erg verandert, en dat (joepie!!) in positieve vorm XD Dit is dus de rede dat ik MSN 2011 ook heb, en gekostumeerd.
DUsja^^ lata maar horen wat je ervan hebt gemaakt ;)
 
Nou dit is echt niet te geloven hoor! ***pc...
Ik ging dus naar C:\Program Files\Windows live.... enzo...
Maar er staat geen Messenger...
Ik snap er nu geen holmeter meer van.
Wel heb ik alvast maar die van 2009 gedownload..

Leuk die Windows 7...
 
Oke dan weet ik nu de oplossing.
druk op start en type daar: Programma's en onderdelen.
klik op wat hij vindt, en scroll dan naar beneden.
Ik neme aan helemaal onderaan zie je ergens staan: Windows live essentails 2011.
Rechtermuisknop: verwijderen/wijzigen.
Dan volg de setup, maar verander "repareren" in "verwijderen" Nu zou hij het eraf moeten gooien en kun je Windws live ess. 2099 installeren.
Vergeet daarna niet naar msnmsgr.exe te zoeken.
Ga hiervoor naar:

ALS JE EEN 32-BITS SYSTEEM HEBT NAAR: C:\Program Files\Windows Live\Messenger
ALS JE EEN 64-BITS SYSTEEM HEBT NAAR: C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger <--- Ik denk dat jij deze hebt Diva.
Dan verander je de compibaliteit naar windows xp sp 3;)


Ohja, windows 7 vind ik eerlijk gezegd veel beter dan windows vista, vista hadden ze niet moeten maken als het aan mij lag o_O
Succes!
 
Laatst bewerkt:
eh... hij stond al op windows xp service pack 3 zie ik nu...
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg geen enkele msn aan de praat....
Steeds dat zelfde bericht...
Ik begrijp niet dat ie zegt dat er nog een msn ergens is aangesloten ofzo?
Begrijp ik dat goed?
 
Met deze foutmelding zegt essentails 2009 inderdaad dat je nog een nieuwere versie van MSN hebt geïnstalleerd.
Wel appart..
Graag zou ik hier zelf naar willen kijken, Kan ik je email adres toevoegen zodat we een afspraak kunnen maken via Hulp op afstand?
Dan kan ik in jouw computer even kijken hoe het zit met dat essentails gebeuren.
Het is wat jij wilt ;)
Wil je het niet, dan zal ik je proberen vanaf het forum te helpen. Of anders via MSN of mail.
 
Mn pc werkt alleen maar meer tegen en zelfs mijn laptop heeft kuren...
Zelfs mn cam doet het niet meer...
Nou wilde ik m opnieuw installeren, kijken of dat werkt, nu kan ik die zelfs niet installeren...
Laptop heeft windows vista, pc heeft windows 7 en op dit moment lijken ze samen te werken om mij dwars te zitten xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan