Wil een laptop aanschaffen met het maximale budget van 2375 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

meer40

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Ik wil een laptop aanschaffen voor videobewerking, studie en games. Ik wil graag een high end game laptop en dat moet volgen mij wel lukken met dit budget(2375 euro). Ik zat zelf te denken aan een laptop van xxodd.nl namelijk :
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=453&e=1

Ik denk eraan deze laptop standaard te nemen en er dan nog zelf een extra ssd in te stoppen. Ik zou er ook voor kunnen kiezen om een core i7 960 te plaatsen, maar dan is de laptop al 2400 euro en dan geen laptop plaatsen, maar wel een 320gb hdd met 7200rpm

Ik hoop spoedig van jullie te horen of dit een goed plan is of dat toch een andere laptop een beter keus is.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
Het klopt dat alienware mooie laptops heeft, maar bij de laptop die ik nu gekozen heb zit er al standaard een core i7 920 in. Wanneer je een 920xm in een laptop van alienware wil stoppen kost dat 1000 euro terwijl een 920 sneller is.

Groetjes,

Yannick

Laatst bewerkt:
Nou, een XXODD is ook niet te versmaden hoor, super laptops!

Zeker en HP maakt ook hele mooie laptops :D

Jobbes, u heeft gelijk wat betreft de kwaliteit van hp, maar dit is niet wat Mrmusic bedoelt. Alienwaire en Xxodd zijn van een ander level namelijk high end laptops dit heeft Hp niet en dit bedoelt Mrmusic.

Ik hoop dat iemand nog goede raad kan geven voor het aanschaffen van de laptop en aub niet aangeeft wat een goed merk is, maar zegt wat ik het beste kan doen.

Groetjes,

Yannick

Zou je dan ook gaan voor het gekozen model door mij? Welke processor zou jij doen hdd etc?

Groetjes,

Meer40

Ik zou de standaard uitvoering gewoon nemen, maar met 1 SSD drive voor de systeempartitie.
De standaard Core i7 is sowieso ruim voldoende.

Hoeveel harddisk ruimte je nodig hebt, kun je alleen maar zelf bepalen.

SSD versneld je computer het meest, ik heb namelijk beneden een Core i7 staan en boven een amd dualcore en ze hebben allebei dezelfde harde schijf met dezelfde software en ze starten even snel op, SSD brengt hier flink verandering in!

Andere pc (ja ik heb er heel veel), maar het verschil is erg groot tussen deze pc's (die i7 is van mijn ouders) en daarom wou ik laten zien hoe grote rol de snelheid van een harde schijf speelt.

Kan iemand aub goed toelichten wat ik het beste kan doen

Groetjes,

Yannick

Ik zou de standaard uitvoering gewoon nemen, maar met 1 SSD drive voor de systeempartitie.
De standaard Core i7 is sowieso ruim voldoende.

Hoeveel harddisk ruimte je nodig hebt, kun je alleen maar zelf bepalen.

Gezien de losse prijs van de 960 ten opzichte van de 920 is alleen niet groot het is maar 295. Ook gezien het feit dat het maar 295 euro is zou u toch kiezen voor een ssd?

Ik hoop spoedig van u te horen.

Groetjes,

Meer40

Ik zou voor een wat goedkopere processor gaan met een SSD schijf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan