wil programma niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels70

Banned
Lid geworden
30 mrt 2002
Als ik het programma Makover wil verwijderen, krijg ik de foutmelding: "this program requires Windows 95" en het programma wordt dus niet verwijderd.

Heb Windows XP Pro.

Heb je het wel op een nette manier geïnstalleerd, en niet met de compitabeliteitsmodus?

Onder veilige modus gebprobeerd te verwijderen?

Groetjes,
Bennie

Verwijderen maar dan OOK met compitabeliteitsmodus.

Kan in Windows XP de compitabeliteitsmodus wel terugvinden en opstarten, maar hier staat niets over verwijderen. Dus het is nog steeds niet gelukt. Wie helpt ?

Nog maar een keer:

Al geprobeerd te verwijderen onder veilige modus?

Groetjes,
Bennie

Ja, geprobeerd. Lukt niet. Zelfde foutmelding
"this program requires Windows 95"

Tja, dan zal het met de botte bijl moeten: verwijder domweg de map waarin het programma zit. (Maar maak eerst een herstelpunt aan). Er zullen dan sleutels in het register zitten die je moet verwijderen met een of ander regprogramma:
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

Groetjes,
Bennie

Waarom niet gewoon start/uitvoeren/regedit en laten zoeken naar Makover?

Misschien werkt het ook als je eerst de compabiliteit terugzet naar normaal en dan verwijderen. Dan werkt hij tenslotte weer onder Windows XP.

Kijk ook even in de installatiemap, wellicht kan je iets vinden als uninst.isu of .exe. Die exe zou je kunnen proberen te starten in compatibiliteitsmodus en die isu kan je in kladblok openen; hierin staan alle locaties waar bestanden naar toe zijn gekopieerd. Er zijn een aantal varianten op deze bestanden, maar, indien aanwezig, wel herkenbaar.

Heb nu al de met de botte bijl verwijderd: dus de map verwijderd waarin het programma zit.
Aleen dat RegCleaner van jv16, hoe werkt dat ?

Heb nu al de met de botte bijl verwijderd
Zeg dat wel :D met een map verwijderen doe je eigenlijk niets.
Ik heb gekeken naar die Jv16. Zone Labs die ik wil verwijderen krijg ik niet weg. Ik heb dus dezelfde vraag eigenlijk maar eerlijk gezegd: Geef mij het register maar. Dan zie ik tenminste wat ik doe.
Even een backup voordat je begint en dan verwijderen. Kan er niets mis gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan