Wil Tinder op de pc installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
247
Geachte,


Graag zou ik dus tinder op de gewone computer willenl installeren maar tot op heden is er nog niemand geweest die me goed kon helpen
misschien dat iemand er ervaring mee heeft en me kan helpen dat zou fijn zijn.



bedankt dan alvast


Groeten dan Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi

Dat is zo en klopt en is soort dating ook app maar heb vernomen dat het ook op de computer moet kunnen en andere probeerden
het ook al maar is
best lastig dan
 
En hoe werkt dat dan precies kan je dan tinder in toetsen zodat ie tinder kan vinden zoiets misschien en dan downloaden.


groeten
Patrick
 
Wanneer BlueStacks werd gestart dan is het scherm zoals een tablet met Android geworden. U gaat dus naar de Google Playstore, welke al in het programma is ingebouwd, en u download voor uw zogenaamde "Samsung Galaxy Note" de App van Tinder. De Playstore gebruikt een zoekveld en daarin schrijft u: Tinder. Daarna doet Google Playstore (waar alle Apps vandaan komen) nog voorstellen voor soortgelijke en aanverwante Apps. Succes.
 
Hoi


Begrijp het dan nog niet helemaal is dat ook in het Nederlands en moet je dan gewoon naar esxstremetech gaan en wat
moet je dan kwa stappen doen.


Groeten
Patrick
 
In de tekst specifiek over BlueStacks op deze pagina staat de link naar de auteur van het programma. Hier ziet u de downloadknop. Je kunt BlueStacks installeren zoals ieder ander programma op de computer.
 
En heb nou het programma BlueStacks download en wijzigt het zich dan vanzelf want heb dat wel es geprobeerd.
 
Ehhm, Ja.
U plaatst het bestand in een nieuw gemaakte map. Het is een installatiebestand en je voert dit dan uit. U kan de aanwijzingen volgen en moet bij keuzes goed lezen wat er staat. Daarna zal de computer opnieuw opgestart moeten worden en staat BlueStacks op het bureaublad klaar voor gebruik.
 
hoi

En kan dat ook op andere manier want dt werkt toch
niet vandaar eigenlijk.


groetjes
Patrick
 
Op de pagina van de link staan diverse programma's die Android emuleren. Kies daaruit een andere.
Wat is de reden dat het niet werkt?
 
dat weet ik dus ook niet maar android kan je ook downloaden toch dat lukt volgens mij wel dan.
 
Dat kan eigenhandig ook. Op een opstartbare USB stick of met een virtuele drive op de harddisk. Als u Googled op "Android on PC" dan vindt u verschillende mogelijkheden.
 
Titel van de vraag aangepast.

"Probleempje" zegt niets over het onderwerp.

Succes met je vraag.
 
Android is via het Internet te vinden en te downloaden. Daar waar dat kan, staan ook beschrijvingen van hoe dit op te zetten, zoals gezegd: op een bootbare USB stick (CDRom als de computer niet van USB booten kan) of een virtuele drive op de harde schijf.

Het was makkelijker geweest als u hiervoor een programma had kunnen installeren. Verder kan ik hiermee niet helpen. Prettig weekend. Alfred
 
En heb nou dan dus geprobeerd BlueStacks te downbloaden en dat kom het volgende bericht BlueStacks app player can not be installed youyr chraphics bakkenk card/driver does not support version of BlueStacks

misschien dat dit dan op te lossen is
en geen iedee hoe dit kan


groeten
 
Tinder app is echt geweldig als je op zoek naar nieuwe vrienden of de datum in de buurt door u echter haar een mobiele app, maar nog steeds zijn er vele gidsen met behulp waarvan we hier kunnen downloaden tinder for pc één van hen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan