win 10 reserveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hela36

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
Berichten
9
goedendag
mijn probleem:eek:m windows10 te reserveren moet je onderaan de werkbalk een icoontje aan klikken,
ik heb geen icoontje .wel een legale versie van win 7 .in het systeem overzicht staat dat sp 1 is geinstalleerd,
ik ben bang dat ik geen gratis win 10 krijg ,
graag hulp .vr gr hela36.
 
Ik heb hetzelfde "probleem" op mijn desktop. Op mijn laptop wel het icoontje om Windows 10 te reserveren.
 
Hier ook, zowel op de laptops als op de vaste PC een icoontje om windows10 te reserveren of te downloaden. Hoe kan men dit verwijderen?
 
Ons "probleem" (als je het een probleem kunt noemen) is dat wij geen icoontje hebben. Of je er blij mee moet zijn weet ik niet, maar ik wil wel graag weten waarom ik hem wel heb op de laptop en niet op de desktop.
 
Waarom weet ik niet maar je hoeft in principe niks te reserveren, je kan hem vanaf 29 Juli gewoon upgraden mits je huidige installatie legaal is dus het doet er niet veel toe of het icoontje er wel of niet staat eigenlijk.
 
reserveren win10

hoi
ik ben toch bang datje dat icoontje nodig heb?
anders geen win 10 .ondanks mijn legale versie.
hopelijk is het icoontje niet nodig.
gr hela36
 
Heb je wel alle Windows Updates op je PC staan en is hij dus helemaal bijgewerkt via "Windows update" anders krijg je het icoontje ook niet.

Icoontje is overigens puur om te reserveren en hem zo snel mogelijk in je bezit te hebben maar natuurlijk kan je de upgrade tegen die tijd ook gewoon downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan