Hallo!
Ik kreeg vanochtend een BSOD. Waarop ik de computer maar een middagje met rust heb gelaten. Het ligt niet aan mijn temperaturen. Ook heb ik even gegoogled waar ik niet wijzer uit werd. Heb net mijn PC weer opgestart. Waar bij ik de eerste keer allemaal vage blauw lijnen kreeg op mijn Pri. monitor. En op mijn Sec. monitor helemaal zwart, met bovenaan een rood lijntje over de hele breedte van het scherm. Daarna heb ik hem weer gereboot. En gelukkig doet hij het. Ik wil wel de oorzaak achterhalen om het te voorkomen.
Link naar BSODViewer bestandjes (Notepad):
Klik
Link naar BSODViewer bestandjes (HTML):
Klikkerdeklik
Ik hoop dat we tot een conclusie komen, Aangezien ik mijn PC nodig heb voor School, Youtube enzoo
Ohja. De sepcs
:
AMD Athlon II x4 640 3.0Ghz Stock cooling
MSI 880GM-E41
12GB DDR3 1333Mhz CL9 (2x4GB / 2x2GB) allebij Dual Channel kits
Sapphire Radeon HD6670 1GB DDR3
420Watt Voeding
500GB Western Digital WDC WD5000AAKS
120GB Maxtor 6L120P0
Mvg Gino Brugman
Ik kreeg vanochtend een BSOD. Waarop ik de computer maar een middagje met rust heb gelaten. Het ligt niet aan mijn temperaturen. Ook heb ik even gegoogled waar ik niet wijzer uit werd. Heb net mijn PC weer opgestart. Waar bij ik de eerste keer allemaal vage blauw lijnen kreeg op mijn Pri. monitor. En op mijn Sec. monitor helemaal zwart, met bovenaan een rood lijntje over de hele breedte van het scherm. Daarna heb ik hem weer gereboot. En gelukkig doet hij het. Ik wil wel de oorzaak achterhalen om het te voorkomen.
Link naar BSODViewer bestandjes (Notepad):
Klik
Link naar BSODViewer bestandjes (HTML):
Klikkerdeklik
Ik hoop dat we tot een conclusie komen, Aangezien ik mijn PC nodig heb voor School, Youtube enzoo
Ohja. De sepcs

AMD Athlon II x4 640 3.0Ghz Stock cooling
MSI 880GM-E41
12GB DDR3 1333Mhz CL9 (2x4GB / 2x2GB) allebij Dual Channel kits
Sapphire Radeon HD6670 1GB DDR3

420Watt Voeding
500GB Western Digital WDC WD5000AAKS
120GB Maxtor 6L120P0
Mvg Gino Brugman
Laatst bewerkt: