ho ho... echt niet hoor en dat verbaasde mij ook en ik heb ze wat aan de telefoon gehad omdat ik ook bij de normale aansluiting dus stand- alone het ip adres kwijtraakte...en ook de e-mail deed het een week niet. Dat is nu allemaal in orde. Maar precies, tot mijn stomme verbazing, terwijl ze het expliciet over een netwerk van max. 3 computers hebben in hun advertenties, zeggen ze meteen dat ze een netwerk niet ondersteunen. Ook de jongens die er echt verstand van hadden, en oogluikend hielpen ze overigens wel, maar de router, als je hem activeert, haalt geen ip-adres weg bij chello, dat kunnen ze daar ter plekke zien. Die chello helpdesk is trouwens prima tegenwoordig, meteen een medewerker die ook nog eens deskundig lijkt, en wat die mutsen betreft, hehehe ik heb ook een beetje zoon gevoel maar die weten er aardig wat van...
zoon routertje moet toch zo eenvoudig aan te sluiten zijn dat ik bijna wel moet geloven dat het bij chello ligt, is er iets met het mac adres te doen ofzo ??
grt
elbert