Win Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolbeer150

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
14
Hoe kan het toch dat "Systeemherstel", welke datum ik ook kies, steeds afbreekt en aangeeft dat er geen herstel kan plaatsvinden. Hij maakt hersteldata bij de vleet aan maar nu heb ik t een keer nodig en dan... . Herstellen - naar maanden geleden ook - niet mogelijk. Ik snap er niets van. Wie wel?
Herstel staat welzeker ingeschakeld.
 
Dank voor de snelle reactie. Hitman Pro heeft hem gisteren nog helemaal gecontroleerd.

:thumb:
 
Er zijn opruimprogramma's die tevens de restore bestanden voor systeemherstel verwijderen. Misschien gebruik je zo'n programma en heb je die een beetje te strak geconfigureerd.
 
hitman pro? das nu niet de allerbeste, heel veel slechts over gehoord .....
 
Ik ken 't niet (Hitman pro) -nooit op hdd gehad- -gebruik nog ouderwetse VIM of JIF om de hdd schoon te krijgen-, maar stél dat 't progje (of een soortgelijke) de dader is, dan zit daar mogelijk ook je redding:

voor de cleaning actie wordt veelal de vraag gesteld of een backup moet worden gemaakt. Als je dat toevallig hebt gedaan en je zet de laatste of voorlaatste backup terug bínnen dat progje, heb je mogelijk ook weer één of meerdere herstelpunten tot je beschikking.
 
Laatst bewerkt:
Beste vrienden, ik heb Hitman genomen omdat dat ook weer werd aangeraden maar...ik gooi m er nu gelijk weer af. das een voordeel.
Is er een alternatief want gebruiksvriendelijk voor een leek als ik, is Hitman Pro wel
 
Ehh, héb je mijn bericht van 22.11 uur serieus bestudeerd? Het zou je redding kunnen zijn -> gemaakte backup in Hitman terugzetten.
 
Er zijn opruimprogramma's die tevens de restore bestanden voor systeemherstel verwijderen. Misschien gebruik je zo'n programma en heb je die een beetje te strak geconfigureerd.

Strak configureren...? I ga eerst HM pro er eens afgooien.
 
Ehh, héb je mijn bericht van 22.11 uur seireus bestudeerd! Het zou je redding kunnen zijn -> backup in Hitman.


jaja, Pasja, zeker heb ik je bericht goed bestudeerd. Ik weet alleen zeker dat ik geen back-up maakte.

Maarten
 
Hitman pro installeerd een aantal goede beveiligingsprogramma's die daarna door een door Hitman Pro bediend script bestuurd worden, In feite is Hitman geen programma, maar een script dat andere programma's bediend.

Levensgevaarlijk voor iedere PC.

Installeer daarom de programma's die Hitman ook gebruikt en draai deze programma's regelmatig zelf in plaats van dat script. Hierin moet je dan wel wat dicipline hebben.
 
Laatst bewerkt:
Volgend advies dan maar:
als je CCleaner gaat gebruiken (overigens een uitstékend progje) dan wordt ook dáár bij de registercleaning gevraagd of je wil backuppen...............

Laat mij raden, dat ga je niet doen..................???
 
Volgend advies dan maar:
als je CCleaner gaat gebruiken (overigens een uitstékend progje) dan wordt ook dáár bij de registercleaning gevraagd of je wil backuppen...............

Laat mij raden, dat ga je niet doen..................???


Dat ga ik wel doen, dat kan ik je nu al verzekeren. Maar...hoe kom ik aan CC cleaner?
 
Hitman pro installeerd een aantal goede beveiligingsprogramma's die daarna door een door Hitman Pro bediend script bestuurd worden, In feite is Hitman geen programma, maar een script dat andere programma's bediend.

Levensgevaarlijk voor iedere PC.

Installeer daarom de programma's die Hitman ook gebruikt en draai deze programma's regelmatig zelf in plaats van dat script. Hierin moet je dan wel wat dicipline hebben.

Ik gooi Hitman er gelijk af!
 
Ccleaner kán ook levensgevaarlijk zijn, net zoals Regcleaner van Jouni dat voor XP was. Zowel Ccleaner alsmede het Regcleaner van Jouni zijn uitstekende progjes, je moet alleen niet te veel opties aanklikken. Laat ik het anders verwoorden: klik alleen opties aan waarvan je weet wat er gaat gebeuren als je verder gaat en als je het niet zeker weet, vráág het dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan