Win Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ccleaner kán ook levensgevaarlijk zijn, net zoals Regcleaner van Jouni dat voor XP was. Zowel Ccleaner alsmede het Regcleaner van Jouni zijn uitstekende progjes, je moet alleen niet te veel opties aanklikken. Laat ik het anders verwoorden: klik alleen opties aan waarvan je weet wat er gaat gebeuren als je verder gaat en als je het niet zeker weet, vráág het dan.

Ik begrijp de boodschap Pasja. Hitman is eraf. Ik ga nu CC eens bekijken.

Een andere vraag van me elders gaat over Incredimail. Een programma met nukken mar ook ooit aanbevolen. Wat is jouw mening over dat mailprogramma?

Maarten
 
CCleaner is een goed opruimproggie. Zo niet een van de betere.

Maar Hitman pro is een script dat anti ad en spyware programma's aanstuurt.

Dus dan ben je niet geholpen met CCleaner.

Installeer daarom ook Spybot Search and Destroy http://www.pctools.com/nl/spyware-doctor/?ref=google_neth5&gclid=CNnk9-CF4JACFQNvEgodURytXg
en
Ad-Aware http://www.lavasoftusa.com/products/ad_aware_free.php

Ik dank je zeer. Nog iets, naast de dierenbescherming steun ik WSPA, Brook en Peta We zijn broeders/zusters in de stijd.,
 
Laat ik het je mogelijk wat gemakkelijk maken:

1. na het opstarten van Ccleaner staat het bezemicoontje (links boven) geselecteerd. Klik links onderin op "analyseer" en als die actie is voltooid, klik rechtsonder op "Opschonen".
Dat is een veilige actie.
2. vervolgens klik je op het grote icoon van "register". Vervolgens links onder op "Scan naar problemen." Als dat gereed is, rechtsonder op "Herstel geselecteerde problemen".
Kies vervolgens voor "Backup maken" als dat wordt gevraagd.
Kies daarna voor "Herstel alle geselecteerde fouten".
Daarna klik op "Oké" en tot slot op "Sluit".
Ook deze muisklikken zijn allemaal "veilige acties".

Alle overige opties en / of schermpjes van Ccleaner met rust laten!

Tip: maak na de installatie van Ccleaner een mapje aan IN de map van Ccleaner en noem het mappie "Backup".
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het je mogelijk wat gemakkelijk maken:

1. na het opstarten van Ccleaner staat het bezemicoontje (links boven) geselecteerd. Klik links onderin op "analyseer" en als die actie is voltooid, klik rechtsonder op "Opschonen".
Dat is een veilige actie.
2. vervolgens klik je op het grote icoon van "register". Vervolgens links onder op "Scan naar problemen." Als dat gereed is, rechtsonder op "Herstel geselecteerde problemen".
Kies vervolgens voor "Backup maken" als dat wordt gevraagd.
Kies daarna voor "Herstel alle geselecteerde fouten".
Daarna klik op "Oké" en tot slot op "Sluit".
Ook deze muisklikken zijn allemaal "veilige acties".

Alle overige opties en / of schermpjes van Ccleaner met rust laten!

Tip: maak na de installatie van Ccleaner een mapje aan IN de map van Ccleaner en noem het mappie "Backup".

Dank je wel...., ik ga het allemaal proberen.
Bedankt voor de heldere uitleg.

Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan