AmericanFilet
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mei 2010
Beste allemaal,
Ik heb hier een poweredge r200 van dell staan waar Win2003 opnieuw overheen moet.
Hij geeft dit aan als foutje
Setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden.
Zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschagkeld, op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is. U dient hiervoor mogelijk een door een fabrikant geleverd diagnostisch programma of installatieprogramma uit te voeren.
Ik heb een cd nodig om de raid instellingen eerst goed te kunnen instellen alvorens de win2003 setup goed te starten.
Normaal krijg je hier een cd voor van dell maar die ben ik kwijtgeraakt tijdens het verhuizen.
Weet iemand hoe zon cd heet en hoe we er op legale manier aan kunnen komen?
of heeft iemand een betere oplossing?
De server heeft helaas geen floppydrive dus dat werkt ook niet xD
Bij voorbaat dank
Ik heb hier een poweredge r200 van dell staan waar Win2003 opnieuw overheen moet.
Hij geeft dit aan als foutje
Setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden.
Zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschagkeld, op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is. U dient hiervoor mogelijk een door een fabrikant geleverd diagnostisch programma of installatieprogramma uit te voeren.
Ik heb een cd nodig om de raid instellingen eerst goed te kunnen instellen alvorens de win2003 setup goed te starten.
Normaal krijg je hier een cd voor van dell maar die ben ik kwijtgeraakt tijdens het verhuizen.
Weet iemand hoe zon cd heet en hoe we er op legale manier aan kunnen komen?
of heeft iemand een betere oplossing?
De server heeft helaas geen floppydrive dus dat werkt ook niet xD
Bij voorbaat dank