E ericosman Gebruiker Lid geworden 7 okt 2008 Berichten 758 8 apr 2009 #1 hallo, ik heb de vraag hoe kan ik een winamp layout maken? want ik vind de standaart layouts saai en ik wil er graag een zelf maken mvg,ericosman
hallo, ik heb de vraag hoe kan ik een winamp layout maken? want ik vind de standaart layouts saai en ik wil er graag een zelf maken mvg,ericosman
stefan95 Gebruiker Lid geworden 5 mei 2007 Berichten 681 8 apr 2009 #2 ericosman zei: hallo, ik heb de vraag hoe kan ik een winamp layout maken? want ik vind de standaart layouts saai en ik wil er graag een zelf maken mvg,ericosman Klik om te vergroten... Je kan ook wat andere downloaden op de website, winamp.nl Daar staat volgens mij ook hoe je kan maken. MVG, Stefan
ericosman zei: hallo, ik heb de vraag hoe kan ik een winamp layout maken? want ik vind de standaart layouts saai en ik wil er graag een zelf maken mvg,ericosman Klik om te vergroten... Je kan ook wat andere downloaden op de website, winamp.nl Daar staat volgens mij ook hoe je kan maken. MVG, Stefan