Windows 10 branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alcatraz69

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2015
Als ik Windows 10 wil branden wat maar 3 GB groot is, krijg ik de volgende foutmelding (zie bijlage)

Terwijl er een DVD in m'n brander zit van 4,7 GB...

rara hoe kan dit? :evil:

gr Alcatraz69

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 156
Op het plaatje is niet goed te zien welk type bestand je op die DVD wilt schrijven en of je in DATA- of VIDEO DVD mode bezig bent. Als je Nero niet hebt verteld dat er ISO-9660 formaat moet worden gebruikt is de maximale bestandgrootte 2 GB en daarvan kan je er dan dus 2 op een 4,7 GB DVD schijfje zetten.

En weet je zeker dat er een DVD in zit en niet een CD?
Ik zie een max. grootte van 800 MB staan op een schijfje die GooiseVrouwen2 heet.

Laatst bewerkt:
Ik heb de ISO uitgepakt en die (9) bestanden (zie bijlage) wilde ik branden op DVD....

En nee er zit geen CD in...:confused:

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 63
Dus kijken of ISO-9660 formaat wel staat ingesteld.

Geen idee. Ik ken Nero niet.

Dus maar niet de iso als image gebrand, waarom makkelijk als het moeilijk kan, op jou manier krijg je geen bootable dvd.

Brand de iso als image, val in herhaling nu.
Waarom zo eigenwijs?

En een dvd dient een udf indeling te hebben en geen iso 9660, die is voor een cd, waarom daar zo harnekkig aan wordt vasgehouden ontgaat mij.

Wellicht dat het nog handiger is om een bootable USB stick aan te maken.

Op je screenshot is duidelijk te zien dat je met een cd (800 MB) bezig bent en niet met een dvd.
Volg de raad op van @Lange Pier en brand de iso als image met ImgBurn. Vergeet Nero.

Ja maar het is geen CD!!....ik zie toch wel wat ik in mijn lade doe....... ik zal kijken of het gaat lukken...(je leest overal dat je het GEWOON op DVD kan branden...maar dat is dus nog niet zo eenvoudig......)

Als Nero al een CD laat zien terwijl het een DVD is zou ik toch eens een ander brandprogramma gebruiken, zoals al is voorgesteld.

Pff, gewoon stug doorgaan, als het niet rechtsaf wil, kies een andere route.

Pak een andere lege DVD en brand de ISO als IMAGE, vermoed dat dat ook niet is gedaan, nooit problemen gehad met welk brandprogje dan ook.

Sterkte ermee.

Het is gelukt, om de ISO als Image te branden!! :thumb:...

Iedereen bedankt voor de info!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan