Windows 10 en Startnederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Hallo,

Ik heb vandaag Windows 10 geinstalleerd, en daar zit standaard Microsoft Edge in.
Nu zou ik graag Startnederland standaard willen hebben, maar dat gaat volgens mij niet echt werken.
Het is wel mogelijk om Startnederland er naast te zetten, maar dat is eigenlijk niet wat ik wil.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes Cowgirl

Ik heb edge even geprobeerd en snel weer terug gegaan naar wat ik gewend was om mee om te gaan ( in dit geval Chrome).
Edge vind ik wat onoverzichtelijk en echt sneller dan chrome is ie ook niet.

Als u gewend was IE te gerbuiken, nou die zit er ook nog steeds in hoor (zit onder Accessoires)

Laatst bewerkt:
Cowgirl, dat kun je toch gewoon doen via Instellingen - Geavanceerde Instellingen

Ja Peterbuyk, dat dacht ik ook, alleen staat daar www.bing.com en dit is niet te veranderen in Startnederland.

Groetjes Cowgirl

kwam het volgende tegen op het web

De standaardzoekmachine in Microsoft Edge wijzigen

U doet dit door een nieuwe zoekmachine te installeren en deze als uw standaard in te stellen. Dat doet u als volgt:
1.Ga naar de website van de zoekmachine.
2.Selecteer Meer acties "..." > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven. In de lijst onder Zoeken op de adresbalk met kiest u Nieuwe toevoegen.
3.Selecteer de website en selecteer vervolgens Toevoegen.•Opmerking: Alleen zoekmachines die de standaard OpenSearch ondersteunen, worden in deze lijst weergegeven. Als er nog geen ondersteuning voor wordt geboden, kunt u hier lezen hoe dat moet. Kom hier later terug om te zien wie aan de lijst is toegevoegd.

4.Als u deze site als uw standaardzoekmachine wilt instellen, gaat u terug naar de lijst onder Zoeken op de adresbalk met en kiest u deze.

Ik had dat idd ook gelezen, maar blijkbaar staat er dan nog geen ene zoekmachine in als alleen maar bing!!
Dus gaan we maar wachten tot er meerdere bijgezet worden.

Bedankt groetjes Cowgirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan