xps351
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jun 2022
- Besturingssysteem
- W10
- Office versie
- M365
Oktober nadert met rasse schreden en daarmee ook het einde van de de ondersteuning van W10 voor mijn ouwe trouwe pc. Je zou die ondersteuning gratis met een jaar kunnen verlengen, maar heb geen idee hoe dat te regelen. Wat ik er van begrepen heb is dat er "iets" in Windows Update zichtbaar zou moeten worden, maar ik zie daar niets of ik kijk verkeerd. Ook na het installeren van de meest recente update (KB5065429) zie ik nog niets.
Eerder was hier al een hele discussie gaande, maar daar heb ik ook geen antwoord in kunnen vinden. Mijn vraag is dus: hoe kan ik me aanmelden voor die verlengde ondersteuning?
P.S.
Ik weet dat mogelijk is W11 te installeren op officieel niet ondersteunde pc's. Dat wil ik niet (geen garantie dat het blijft werken), dus spaar je de moeite om dat te melden.
Eerder was hier al een hele discussie gaande, maar daar heb ik ook geen antwoord in kunnen vinden. Mijn vraag is dus: hoe kan ik me aanmelden voor die verlengde ondersteuning?
P.S.
Ik weet dat mogelijk is W11 te installeren op officieel niet ondersteunde pc's. Dat wil ik niet (geen garantie dat het blijft werken), dus spaar je de moeite om dat te melden.