Windows 10 herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick77

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2015
Ik heb de jongste build van windows 10 willen installeren (100122), maar dat mislukte, waarschijnlijk omdat er een conflict was met de niet gebruikte touchpad.
Ik ben teruggegaan naar een vorige build. Al een paar dagen wacht ik op een hernieuwde mogelijkheid om 100122 te installeren, maar deze meldt zich niet. Komt die binnenkort toch wel, moet ik iets anders ondernemen of kan ik hem misschien op de harde schijf ergens vinden?
Bvd, Dick

je kan best even proberen om je os te 'hernieuwen'. je kan dat vinden in het instellingen tabblad. Aangezien je nu ook Windows10 hebt veronderstel ik dat je wel de weg wijs kunt maken waar je dat zal vinden.

Dank voor reactie!
Ik heb de mogelijkheden daar bekeken en begrijp dat ik het OS kan herinstalleren van de nu goed werkende build 10074, maar dat ik dan de apps weer moet herinstalleren. Maar daar zit mijn probleem niet. Ik wil graag build 10122 weer installeren. Mijn vraag is of die zich "als vanzelf" weer aandient of dat ik misschien iets anders moet ondernemen. Of kan ik hem ergens op de harde schijf terugvinden.
Maar misschien ook heb ik uw advies niet goed begrepen...?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan