Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is al gebeurd....! Evenals de door jou aanbevolen proggies zoals DISM, welke nul resultaten opleverde.Dan denk ik eerder aan een herinstallatie van Windows.
Zo... allereerst een goed '24 gewenst!Je hebt ook verschillende manieren van (her)installeren.
Zwaarste is formateren en windows opnieuw installern, in-place is meen ik soort hersteloperatie.
Het probleem bestaat uit dat ik constant via taakbeheer programma's moet starten omdat als een programma start, het vastslaat. Binnen dat programma kan ik dan niks anders dan taakbeheer oproepen en weer wegklikken voor ik verder kan.Wat is nu nog het probleem dat je hebt? Wat heb je gewijzigd/vervangen in jouw systeem? CrystalDiskInfo uitgevoerd? Resultaat?
Heb nu optimaliseren aangezet... kijken wat dat doet. Tevens heb ik chkdsk gedraaid op C en die sloeg aan het repareren na reboot.Denk dat het de SSD is die dat veroorzaakt. Temperatuur is volgens mij veel te hoog. Bij mij 20 graden en 100%.
Typ > station in het zoekvak en kies > Optimaliseren en trim de SSD.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.