Het probleem is als volgt, de ondersteuning van windows 10 stopt er binnenkort mee. Helaas word de functie om via windows update een update te doen naar windows 11 niet weergegeven. Ik heb een systeem check gedaan en daar kwam uit dat de processor niet ondersteund zou worden. Ik wil toch graag gaan proberen om via een omleiding winbdows 11 te installeren. Lukt dit zonder de persoonlijke items aan te tasten van windows 10? Zo ja, hoe kom ik aan de benodigde ISO voor bv op een usb stick. Hoe werkt? Als iemand mij stapsgewijs op weg zou kunnen helpen, heel graag!
Offtopic, mijn moeder is komen te overlijden en de laptop is één van de laatste spullen die ik dus graag nog een "nieuw" leven in wil blazen. De accu loopt ook heel snel leeg, deze zou dan ook vervangen moeten worden. Ik begreep van ChatGPT dat dit ongecveeer tussen de 50 en 150 euro zou kosten. De vraag is natuurlijk, is al deze moeite nog de moeite waard.
Offtopic, mijn moeder is komen te overlijden en de laptop is één van de laatste spullen die ik dus graag nog een "nieuw" leven in wil blazen. De accu loopt ook heel snel leeg, deze zou dan ook vervangen moeten worden. Ik begreep van ChatGPT dat dit ongecveeer tussen de 50 en 150 euro zou kosten. De vraag is natuurlijk, is al deze moeite nog de moeite waard.
Laatst bewerkt: