Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ging het ook daadwerkelijk om de herstelmodus? Of Windows in het algemeen. Het artikel over het probleem ging enkel over de herstelomgeving.Dus nu moet ik w88 tot er een nieuwe Windows herstel update, tot dat mijn toetsenbord weer normaal werkt?
Er schijnt een fix te zijn, voor mijn toetsenbord probleem, maar het luk mij niet om die te downloaden en te installeren.Even op deze site lezen, mss dat het helpt....
https://www.lenovo.com/nl/nl/glossa...zH7RPZSrXLZEO5IQbrbhD5mrL_UF-ytAdmXaz3SIALRN7
Je moet toch wat duidelijker zijn dan een lukt niet of werkt niet.Er schijnt een fix te zijn, voor mijn toetsenbord probleem, maar het luk mij niet om die te downloaden en te installeren.
Ik kan de download niet vinden die mijn toetsenbord probleem zou moeten kunnen fixen.Je moet toch wat duidelijker zijn dan een lukt niet of werkt niet.
Daar kunnen we echt niks mee, omdat we niet over een glazen bol bezitten. Dus vertel altijd zoveel mogelijk details: Wat doe je? Wat gebeurt er? Wat zie je? Wat verwacht je?
Ik heb net gecontroleerd op nieuwe updates, maar die krijg ik dus niet.Die update met de naam KB5070773 krijg je gewoon via de Windows Update.
Windows 11 home 25H2Heb je wel Windows 11 25H2?
Ja, 0 beschikbaarHeb je ook bij de optionele updates gekeken?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.