Windows 11 toetsenbord werkt niet meer

Dus nu moet w88 tot Windows met een nieuwe update komt. De update van 16 oktober heb ik gedeinstalleerd, maar het toetsenbord doet het nog steeds niet. Met de touchepad en de usb muis zijn er geen problemen.

Dus nu moet ik w88 tot er een nieuwe Windows herstel update, tot dat mijn toetsenbord weer normaal werkt?

Dus nu moet ik w88 tot er een nieuwe Windows herstel update, tot dat mijn toetsenbord weer normaal werkt?
Ging het ook daadwerkelijk om de herstelmodus? Of Windows in het algemeen. Het artikel over het probleem ging enkel over de herstelomgeving.

Er schijnt een fix te zijn, voor mijn toetsenbord probleem, maar het luk mij niet om die te downloaden en te installeren.
Je moet toch wat duidelijker zijn dan een lukt niet of werkt niet.
Daar kunnen we echt niks mee, omdat we niet over een glazen bol bezitten. Dus vertel altijd zoveel mogelijk details: Wat doe je? Wat gebeurt er? Wat zie je? Wat verwacht je?

Je moet toch wat duidelijker zijn dan een lukt niet of werkt niet.
Daar kunnen we echt niks mee, omdat we niet over een glazen bol bezitten. Dus vertel altijd zoveel mogelijk details: Wat doe je? Wat gebeurt er? Wat zie je? Wat verwacht je?
Ik kan de download niet vinden die mijn toetsenbord probleem zou moeten kunnen fixen.

Die update met de naam KB5070773 krijg je gewoon via de Windows Update.

Heb je wel Windows 11 25H2?

Heb je ook bij de optionele updates gekeken?

Heb gewoon geduld. Updates worden geleidelijk uitgerold over de vele miljoenen computers.
Maar dan alsnog ben ik alsnog benieuwd of het probleem betrekking had op de blauwe herstelomgeving van Windows.

Zo niet dan heeft deze update er niks mee te maken, en zal het waarschijnlijk een instelling van je appaarat te maken, of het is een defect. Test het eens uit met een (ander) USB-toetsenbord.

Laatst bewerkt:

Windows 11 KB5070773 emergency update fixes Windows Recovery issues​

As the company explained on Friday, when it acknowledged it, this issue blocks users from selecting or navigating recovery options within WinRE, even though the mouse and keyboard continue to work after logging into Windows.

Naast andere fixes.
Ook kan je, als je de mogelijkheid hebt, een toetsenbord met PS2 aansluiting gebruiken. waarmee dat probleem zich niet voordoet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan