lafra002
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2004
Ik zit met het volgende probleem: Onlangs heb ik geprobeerd Windows 2003 te installeren op een voormalige Windows 98 pc. Door boot-problemen is dit niet gelukt, maar ik heb de hardeschijf in een andere pc gestopt en via die pc windows 2003 geinstalleerd.
Dit is gelukt, hierna heb ik de HD weer teruggezet in de oude W98 pc, de pc start op, er komt een voortgangsbalk (zo'n witte met zwarte streepjes van links naar rechts). Deze loopt af en vanaf daar gebeurt er niks meer.
De HD start echter wel op als ik hem in de pc zet waarmee ik Win2003 heb geinstalleerd. Waar kan dit aan liggen? In de vooormalige W98 pc zit een Pentium II, 550 MHz, BIOS uit 1999.
Iemand enig idee? Of misschien toch maar een ander moederbord aanschaffen?
Dit is gelukt, hierna heb ik de HD weer teruggezet in de oude W98 pc, de pc start op, er komt een voortgangsbalk (zo'n witte met zwarte streepjes van links naar rechts). Deze loopt af en vanaf daar gebeurt er niks meer.
De HD start echter wel op als ik hem in de pc zet waarmee ik Win2003 heb geinstalleerd. Waar kan dit aan liggen? In de vooormalige W98 pc zit een Pentium II, 550 MHz, BIOS uit 1999.
Iemand enig idee? Of misschien toch maar een ander moederbord aanschaffen?