Windows 7 aanschaffen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnonymousDutch

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2012
Hallo.

Ik heb hier momenteel nog een Windows Vista computer staan met 4GB werkgeheugen (Home Premium 32 - bit). Ik wil graag een schone installatie uitvoeren naar Windows 7 64 bit.

Ik gebruik vaak Office 2003 en wil een 64 bit Windows om mijn volle 4 GB te kunnen gebruiken. Gaat dit samen: Windows 7 64 - bit en Office 2003 vooral Acces 2003.

Zo ja? Waar kan ik voor een leuke prijs Windows 7 Home Premium 64 -bit online kopen?

B.V.D

Hoi,

Je xal volgens mij een upgrade win 7 moeten kopen en lijkt mij hier het goedkoopst

Hmm, bedankt voor het mee denken. Ik wil liever geen upgrade doen maar gewoon schoon beginnen.

Echter nog even terug op dat andere, zou ik probleemloos Office 2003 Acces kunnen gebruiken, i v m met me werk.

Upgraden is goed ideetje. Maar de schijf volledig leegmaken en windows 7 erop installeren is misschien net iets beter. Heb je belangrijke bestanden? geen probleem ! maak een even Back-Up ervan. Want als je HDD formateert en helemaal opnieuw begint kan je (veel) geheugen terugwinnen. Zeg je liever..neen ik wil al men bestanden houden, doe dan maar upgrade zodat je niets verliest. Idd je kan Acces 2003 zonder problemen op je windows 7 laten draaien. Kan wel zijn dat je compatibileitmodus moet aanpassen. Rechtermuisklik op het porgramma dat je wilt >Eigenschappen> Compatitbileitmodus>En dan windows xp of 2000 ofzo (wat ook acces 2003 kan draaien).

Upgrade van 32-bits (Vista) naar 64-bits (Win7) gaat sowieso niet.

Hoi,

ik heb altijd begrepen dat je met een upgrade ook een schone installatie kon doen.

Idd van 32 bit naar 64 bit gaan spijtig genoeg niet. Dom van me..... Ja Modag kan zijn maar toch niet voor een volle 100%. Want je verwijdert geen bestanden. AnonymousDutch ik raad je aan om de HDD te formateren en Windows 7 Home Premium te kopen in de winkel voor de CD. waarom?? Wanneer je plots problemen moest hebben of Files ontbreken kan hem via de cd repareren. Online gaat dat niet en toch betaal je evenveel (normaal). Daarna de Programma's die je nodigt hebt gewoon eventjes installeren.

Online kan je ook er ook de cd bij kopen hoor.
Is alleen ( ca. 13€ ) duurder.

Modag heeft wel gelijk, dat kon eerst wel.
Mogelijk dat ze dat "gat" gedicht hebben bij de WIN7SP1 versie.

sorry Modag, jij had blijkbaar toch gelijk, weeral iets bijgeleerd:) . Nouja 13 euro is 13 euro . Maar dat moet hij kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan