Windows 7 Games ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Halo allemaal

sinds kort als ik spellen speel op me laptop bvb

Left for dead 2 of crashtime

Dan speel ik gewoon soms 15 min of 30 min soms 5 min

en dan komt hij opeens met melding spel werkt niet meer egt heel raar:confused:

Maar mij vriend zij dat je een code pack nodig heefd en dat de oplossing voor is ?

of is er een betere oplossing?

MVG Gidion

Heb je al eens naar je temps gekeken? Omdat je zegt dat je het sinds kort hebt kan het zijn dat er misschien teveel stof bij de koeler sit waardoor je laptop te warm word. Je temps kun je natuurlijk met meerdere progamma's bekijken zoals speedfan, siw, everest en nog vele meerdere. En ik zou dan graag even je cpu en gpu temp willen weten. Normaal moet dit er alleen wel voor zorgen dat dan je laptop uit zou vallen. Dus je zou ook nog eens kunnen kijken bij logboeken om te kijken wat daar erover staat, en misschien ook wel een fout code.
logboeken kun je vinden in configuratiescherm, systeembeheer, en dan logboeken. kijk dan ook voor rode kruisjes en dan de klact wat erbij staat misschien dat we dan wat wijzer kunnen worden.

Delta Hawk

Heb je al eens naar je temps gekeken? Omdat je zegt dat je het sinds kort hebt kan het zijn dat er misschien teveel stof bij de koeler sit waardoor je laptop te warm word. Je temps kun je natuurlijk met meerdere progamma's bekijken zoals speedfan, siw, everest en nog vele meerdere. En ik zou dan graag even je cpu en gpu temp willen weten. Normaal moet dit er alleen wel voor zorgen dat dan je laptop uit zou vallen. Dus je zou ook nog eens kunnen kijken bij logboeken om te kijken wat daar erover staat, en misschien ook wel een fout code.
logboeken kun je vinden in configuratiescherm, systeembeheer, en dan logboeken. kijk dan ook voor rode kruisjes en dan de klact wat erbij staat misschien dat we dan wat wijzer kunnen worden.

Delta Hawk

ikke hebben gevonden

bvb hier

een foto van

[smallIMG]http://img199.imageshack.us/img199/281/errorleftfordead2rappor.png[/smallIMG]
(Klikbaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nog idee ?

Mischien toch die code pack ?

Proberen of dat niet het probleem ? :o

let op!

als je gaat spelen met sommige programma's waaronder speedfan kan het zijn dat je laptop overhit blijft raken met het spelen van spellen, dat is mij namelijk overkomen.

ik zette alle settings van het programma speedfan heel hoog en liet het programma lopen totdat mijn laptop tegen de 108 graden aanliep sinds dat ik dat heb gedaan functioneerde hij niet meer goed vooral bij programma's die veel van je processors vragen waaronder dus games. hiervoor had ik daar geen enkel probleem mee.

oplossing: installeer windows opnieuw:D(werkte bij mij tenminste)

let op!

als je gaat spelen met sommige programma's waaronder speedfan kan het zijn dat je laptop overhit blijft raken met het spelen van spellen, dat is mij namelijk overkomen.

ik zette alle settings van het programma speedfan heel hoog en liet het programma lopen totdat mijn laptop tegen de 108 graden aanliep sinds dat ik dat heb gedaan functioneerde hij niet meer goed vooral bij programma's die veel van je processors vragen waaronder dus games. hiervoor had ik daar geen enkel probleem mee.

oplossing: installeer windows opnieuw:D(werkte bij mij tenminste)

Heel windows noooo .. kan wel .. maar

dit is nog nooit eerder gebuert ....
Maar er is toch wel andere oplossing

en als ik game word de tem nooit hoger dan 80 graden :thumb:

Heel windows noooo .. kan wel .. maar

dit is nog nooit eerder gebuert ....
Maar er is toch wel andere oplossing

en als ik game word de tem nooit hoger dan 80 graden :thumb:

volgens mij begrijp je me verkeerd.

ik wilde eens kijken hoe warm mijn laptop werd en gebruike daarvoor het programma speedfan.

en toen dacht ik voor de gein ff kijke hoe warm dat ding kan worden.

zette dus alle settings van het speedfan test programma op de hoogste setting deed dat 2 keer per dag 3 dage lang alleen omdat ik me verveelde daarna kon ik dus geen spellen meer spelen omdat hij dan heel snel oververhit raakte en uitviel.

daar wilde ik je alleen voor waarschuwen en mocht dat ooit gebeuren dat een mogenlijke oplossing is dat je windows opnieuw moet installeren

Laatst bewerkt:
volgens mij begrijp je me verkeerd.

ik wilde eens kijken hoe warm mijn laptop werd en gebruike daarvoor het programma speedfan.

en toen dacht ik voor de gein ff kijke hoe warm dat ding kan worden.

zette dus alle settings van het speedfan test programma op de hoogste setting deed dat 2 keer per dag 3 dage lang alleen omdat ik me verveelde daarna kon ik dus geen spellen meer spelen omdat hij dan heel snel oververhit raakte en uitviel.

daar wilde ik je alleen voor waarschuwen en mocht dat ooit gebeuren dat een mogenlijke oplossing is dat je windows opnieuw moet installeren

Okey sorry :o

ik begrijp wat je bedoelt:thumb::)

geen probleem :P helaas heb ik geen antwoord op je vraag.

wat voor directx gebruik je? misschien ligt het hier aan.

ik gebruik volggens mij .... een ogenblik gedult even pc wizzzzart:cool: openen ......

u staan mometeel in de w8 hold the line please......

Dank u wel voor het w8 ....

u DirectX : Versie 10.00

Maar mischien updaten ?

MVG Gidion

ik gebruik volggens mij .... een ogenblik gedult even pc wizzzzart:cool: openen ......

u staan mometeel in de w8 hold the line please......

Dank u wel voor het w8 ....

u DirectX : Versie 10.00

Maar mischien updaten ?

MVG Gidion

mmh directx 10 zou geen probleem moeten zijn.

wat het kan zijn is dat laptop grafische kaarten en chipsets niet altijd worden ondersteund door spellen.

als dat het niet is zou ik verder niet weten wat het kan zijn.

mvg shinushi

hier resultaaaat

dirextxprobleem.png

en hier link Voor beter zien

http://img31.imageshack.us/img31/4969/dirextxprobleem.png

Laatst bewerkt:
mmh directx 10 zou geen probleem moeten zijn.

wat het kan zijn is dat laptop grafische kaarten en chipsets niet altijd worden ondersteund door spellen.

als dat het niet is zou ik verder niet weten wat het kan zijn.

mvg shinushi

maar het probleem is weet je ik speel gewoon spel en opeens uit het niks
staat er error er is probleem gevonden en ja ..... dats wel *** want die game saved pas las je missie klaar hebt :p

Maar ja ik denk iets met grafische kaart maar er is geen update gevonden heb laaste al sinds gister en ja .. nog steeds probleem

maar het probleem is weet je ik speel gewoon spel en opeens uit het niks
staat er error er is probleem gevonden en ja ..... dats wel *** want die game saved pas las je missie klaar hebt :p

Maar ja ik denk iets met grafische kaart maar er is geen update gevonden heb laaste al sinds gister en ja .. nog steeds probleem

beschrijf de foutmelding eens.

hoe bedoel je precies gewoon gamen en dan screensot maken of hoe bedoelt u precies? :o

hoe bedoel je precies gewoon gamen en dan screensot maken of hoe bedoelt u precies? :o

screenshot hoeft niet perse als je nog weet wat de foutmelding is kun je die ook gwn typen

btw je hoeft geen u te zeggen dan voel ik me zo oud terwijl ik jong ben :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan