Windows 7 Gebuikers account denk ik niet goed meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik wou mijn SoundBlaster Live! 5.1 Digital kaart er in zetten, dus ik downloadde drivers (alleen voor windows xp) maar ik dacht toch maar proberen, het ging goed (geen geluid) dus ik wou ze weer verwijderen, dus ik verwijderde ze. alleen de drivers werden niet verwijdert, dus ik gebruikte Driver Sweeper, en verwijderde de drivers en de register sleutels, nu start ik mijn pc op, en ik krijg de laatst gekozen gebruiker te zien, en een optie om andere gebruiker te doen (waarbij je de naam en wachtwoord moet typen) dat wil ik veranderen, en als ik op mijn account inlog dan komt er te staan:
User Profile Service kan u niet aanmelden, het verhindert het aanmelden.
Als ik met UAC toegang moet geven, bij bijv. Regedit.exe dan staat er na het typen van mijn wachtwoord: de toepassing regedit.exe kan niet worden gevonden.
Kan ik met behulp van een backup op mijn WHS 2003, het register weer terug zetten, de systeem herstel punten zijn ook op eens verdwenen.

Ik hoop dat iemand kan helpen,
Bedankt,
Tim

Lijkt me tijd voor een herstel installatie.
Je Windows 7 CD/DVD erin en de installatie starten.
Je krijgt dan op een gegeven moment de keuze om de huidige installatie te herstellen.

oke ik zal kijken om het te doen, bedankt.
Ik zal het morgen doen

EDIT:
Wat moet je dan kiezen, Systeem Herstel toch?
maar ik heb geen herstel punten, dus dat kan niet.
Ik denk dat ik maar een andere oplossing ga doen, maar dan moet ik wel een soort van mijn eigen pc "hacken
namelijk het Administrator account, gebruikbaar maken :)

Laatst bewerkt:
Update:
Ik denk dat ik een virus heb, mijn wachtwoord wat het normaal altijd doet, is opeens veranderd, ik ga nu met MBAM scannen, en straks met TRK scannen (als het lukt, en/of mijn wachtwoord weer veranderen)

Bedankt,
Tim

Als je je documenten en games op een andere partitie hebt staan zou ik zeggen: Format C en schone installatie.

Ik kan er wel in veilige modus op komen??!!

Heb niks op de scans gevonden, daarom heb ik ook handmatig mijn account overgezet naar een ander account en het oude account verwijdert. Het nieuwe werkt prima, maar ik heb nog 1 vraag:
Ik zie nog steeds geen lijst met de gebruikersnamen, ik heb bij control userpasswords2 de cad checkbox en de gebrn en w8w intypen al uit staan, hoe moet ik dat veranderen in het register?
Bedankt,
Tim

Wil je nu wel of geen lijst?
Want als je maar 1 account hebt, zonder wachtwoord, dan zal daar direct op worden ingelogged.

Ik heb meerdere accounts, en ik wil het standaart inlog scherm hebben

Ok:

Start, Uitvoeren, typ control userpasswords2, OK.
Vink nu weer het vakje Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze compter te gebruiken AAN, Toepassen, OK. Herstarten.

Als je dan zonder Aanmeldscherm meteen naar het Bureaublad gaat:

Start, Bureau-accessoires, Opdrachtprompt, typ:

net user Administrator /active:yes

Waarbij de naam achter user hoofdlettergevoelig is, & tussen apostrofes, dubbele aanhalingstekens, gezet dient te worden indien die naam spaties of vreemde tekens bevat. "Administrator" is doorgaans ongewijzigd de ingebouwde Beheerder.
Herstart.

Klopt dat dat je dan het normale inlog scherm krijgt of niet? De admin account is al geactiveerd op mijn pc

Ik wordt nogsteeds automatisch ingelogd op mijn pc

Ik heb op alle accounts wachtwoorden ingestelt

dan doe je toch iets niet goed, want bij wachtwoorden kan je niet automatisch ingelogd worden als je deze aan hebt staan.
user_passwords.jpg

staat het bovenste vakje bij jou AAN gevinkt?

dat heb ik nu, hij vroeg bij mij om username en pass voor het auto inloggen, en die heb ik nu leeg gelaten

Hij geeft een fout melding: Windows Beveiliging: Geef een gebruikersnaam en wachtwoord op op in te kunnen loggen

En vervolgens krijg ik geen lijst te zien maar moet ik het zelf intypen
Nee ik heb het bovenste vakje NIET aangevinkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan