Windows 7 herinstalleren ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
400
Hallo,

Ik heb gehoord dat je windows 7 kan herinstalleren ZONDER cd te gebruiken. Maar stel nu ik verwijder men windows 7 home premium 64 bit. En ik herinstalleer hem met de Key dat onderaan op uw laptop plakt. Gaat dit. Ik bedoel zo dat plakkertje met die installatiesleutel onderaan. Kan ik dan echt die opnieuw gebruiken????

Reden: ik heb namelijk apple mac x lion theme dat uw windows op een mac lijkt geinstalleerd. Maar bij het verwijderen van dit zijn er een paar icoontjes die niet weggaan. Zoals windows verkenner word gegeven als een wit tempeltje. Heb systeemherstel gedaan. Dit heeft een beetje geholpen. Alleen de mappen staan nog in blauw.
 
Hmm, voor zover ik weet kun je Windows 7 niet herinstalleren zonder dvd of usb. Wat waarschijnlijk wel zal gaan lukken met Windows 8.

Dus wat je kan doen als je geen installatie dvd hebt; je kan er eentje downloaden van het internet en dan zelf branden op een dvd, of je gebruikt een USB.

Misschien heeft een kennis wel een installatie dvd die je kan gebruiken met je eigen licentie code.
 
Geen dvd/cd nodig?
Dat kan alleen als je een image terug kan zetten.
Ik ga er vanuit dat je die weg bedoelt.

Hoe dat moet, staat in de handleiding van je pc.
Voor de zekerheid is het wel vestandig ook altijd de recoverydvd's te branden.
Ook dat kan je lezen in je handleiding.

Uiteraard staat dat image er alleen op met de benodigde software als de pc hiermee afgeleverd is.
 
Ook een windows 7 home premium 64 bit kan ik wel downloaden dat is geen probleem. En daarna wel op USB. Dit lijkt mij het makkelijkste denk ik. Ik heb het niet echt zo door voor recovery cd's en handleidingen lees ik liever niet.Ik lees nooit een handleiding :p ...... Maar mijn licentie kan ik gebruiken....ok.dit is wat ik moest weten. Deze informatie had ik nodig. Bedankt voor de snelle en goede info :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan