Windows 7 herkent iphone niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djenet1

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Hoi,
Sinds 9 april problemen! Windows herkende mijn iphone niet (itunes ook niet). Dus de laatste updates gedaan voor windows zelf en itunes. De iphone was nog aangesloten op de pc. De iphone liep vast omdat ook automatisch daar een update voor gedaan werd.
Heb inmiddels een nieuwe iphone. Wordt nog steeds niet herkend.
Windows updates (elke dag!) sommige mislukken, sommige gaan goed.
Ineens is mijn printer offline (en niet meer te gebruiken, Epson Stylus CX3600). Ik zie ineens een andere 'printer' staan in apparaatbeheer : USD MFP. Deze kan ik NIET verwijderen 'toegang is geweigerd'.

Wat kan ik doen!??
Ik wil graag een reservekopie terugzetten op mijn iPhone en weer kunnen printen.

Externe HD wordt wel herkend.
Digitale camera niet.

Alvast bedankt voor de support!

Zet een systeemherstelpunt terug van voor 9 april.

@zoefff ; oudste systeemherstelpunt is van 14 april... ook als ik kies voor meer herstelpunten laten zien. Komt door alle mislukte windowsupdates... Kan ik ergens anders nog oudere punten terug vinden?
Ik ga het idee van tim687 bekijken.

Klinkt als wat ik ook heb ( hier herkent hij ook de camera en Lg smartphone niet meer, herstelpunt is ook 10 april de laatste die ik kan doen)
Volg even dus

Laatst bewerkt:
Test de Iphone eens uit op een andere pc.
Werkt ie dan wel goed, zal het echt aan het besturingssysteem liggen op je pc.
Aangezien je herstelpunten terug kan zetten uit de goede tijd, is het dan misschien aan te bevelen je besturingssysteem eens opnieuw te installeren.

De iphone wordt op de laptop wel 'gezien'.
Is er een instructive hoe ik mijn besturingssysteem opnieuw kan installeren?
Ik heb (volgens mij) geen installatie-cd (OEM versie)
Kan ik dat dan wel? Kan het dan alleen bij de computerzaak waar ik de pc gekocht heb?

We hebben het nu over je desktop?
Welke? Graag merk/type etc.

Je hebt geen installatiecd er bij gekregen?
Wat wel? Staat er een image op de desktop welke je nog moet branden?
Heb je een handleiding ( kan op je desktop staan in een map van het merk in start, alle programma's)?
Je besturingssysteem kan je meestal op 2 manieren terug zetten.
In een handleiding vind je ook hoe je een image op Dvd's kan branden.
Je kan dan via DVD terug zetten of een toetsencombinatie indrukken bij opstarten van je desktop.

Maar je kan natuurlijk ook even contact opnemen met de computerzaak en daar informeren.
Als zij het besturingssysteem erop gezet hebben, zal je toch ergens over moeten beschikken.

Stel vooraf veilig, wat je niet kwijt wilt en noteer je key.
Ook is het handig als je de drivers vooraf hebt binnengehaald.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan