Windows 7 Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorim

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Hallo,

ik heb de windows 7RC versie een tijdje geleden gedownload maar als ik nu op "Nu Installeren druk dan verschijnt een venstertje dat er ergens een CD/DVD driver gemist wordt:evil:
dan zegt hij ook dat ik ergens een USB of FLOPPY DISK waarop die driver staat erin kan dumpen:)

Weet iemand hier een oplossing voor?:)

ik boot vanaf DVD en ik krijg toch nog dit venstertje :confused:

waar heb je die win 7 vandaan gehaald,zonder dat je linken gaat geven???

die is toch tijdelijk gratis te downloaden bij Microsoft om te proberen of niet?

Deze heb ik gehaald van de microsoft-Website zelf,
Een tijdje geleden (waarschijnelijk vorige maand).
ik heb al van iemand gehoord dat hij de HD niet kan zien door het niet beschikbaar zijn van de SATA-DRIVERS.:confused:
ik zie toch nergens gele uitroeptekens in appartaatbeheer :confused:

ik weet dit niet zeker of dit de juiste informatie is maar van het moederbord heb ik deze info. te weten gekomen:

moederbordeigenschappen:

Moederbord ID: <DMI>
Moederbordnaam: DELL inc. optiplex gx520

Front side bus eigenschappen:

Bus type: Intel NetBurst
Bus Breedte: 64BIT
Werkelijke kloksnelheid: 200MHZ
Effectieve kloksnelheid: 800MHZ
Bandbreedte: 6400 MB/s

MoederbordFabrikant:

Firmanaam: DELL Computer Corporation
Productinformatie: http://www.dell.com
BOIS download: http://support.dell.com

Dit is het zoal wat ik vond met AIDA32 en hetzelfde met EVEREST ;)

Echt Niemand Die Een Oplossing Weet?:confused::(

Ben nu windows 7RC opnieuw aan het downloaden (VAN DE MICROSOFT WEBSITE) zou dit het probleem kunnen zijn?

Een corrupte installatie?:confused:

En als je XP of Vista probeert te installeren, krijg je dan ook de melding dat er geen HD gevonden wordt?

Ik zal vanavond nog Windows XP proberen te installern en kijken of hij wel de HD ziet:thumb:
Maar ik zal eerst nog mijn windows 7 versie verder afhalen;)
zit nu al aan 65 procent :evil:

ik heb daarnet die Windows XP cd gebruikt en daar kan hij wel mijn HD zien :confused:
en de versie van windows 7RC die ik vandaag gedownload en gebrand heb naar schijf, die doet het ook niet:shocked:

weet er nog iemand iets wat het probleem kan zijn :confused:

Nu had ik hier daarstraks een pc met EXACT hetzelfde probleem. ik heb het nu opgelost door eerst XP te installeren, en dan vanuit XP de installatie van Windows 7 gestart, en in het keuzescherm waar Upgrade of Custom (advanced) staat, heb ik dan voor Custom(Advanced) gekozen, en zo heb ik toch Windows 7 kunnen installeren. Misschien kun jij het ook eens zo proberen.

dit vind ik wel erg ver gezocht hoor :confused:
maarja als ik windows 7 wil zal ik het moeten doen :p

Hoe heb je windows7 naar schijf gebrand?? Enne volgens mij heeft windows7 gewoon sata drivers aan boord. Enne als XP wel wil installeren dan heeft het niets met satadrivers te maken, want xp heeft die satadrivers niet standaard.

Had je ook eens Vista op je PC gehad? Want zo niet, dan zou het ook kunnen zijn dan je PC niet wordt ondersteund door Win7.

het zit namelijk zo :o
ik denk eerder voor het stuk zijn van mijn CD/DVD RW brander:pµ
omdat hij namelijk toch altijd als je er je cd of dvd insteekt ronkt als een vliegtuig en omdat ik gewoon geen DVD's meer kan branden :shocked:
het is een:

TSSTcorp TSL462C

zou dit hieraan niet kunnen liegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan