Windows 7 'kapot' na opstarten via last known good configuration.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Euphranor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Berichten
3
Ik was een beetje aan het klooien met m'n resolutie en op gegeven moment was het scherm 'out range' (Ilyama Prolite E2407HDSV). Dit had ik vaker gehad, geen probleem. Gewoon booten vanaf 'Last Known good configuration'

Windows 7 was allereerst heel traag, hij was heel lang aan het laden om de gebruikers weer te geven. Daarna eenmaal ingelogd was alles nog steeds heel traag, de resolutie was helemaal verpest, hele grote pictogrammen en alles was heel groot. Ook zag je het klassieke windows 7 thema. Ik heb wel ergens gezien dat de 'last known good configuration' uit 5/6/2012 was. Ik heb de pc herstart en nogmaals in hetzelfde menu naar normaal opstarten, maar dit had geen effect. bij het opstarten kreeg je de melding dat Windows niet bij de log-files of iets dergelijke kon komen.

Probeer ik windows startup repair via de Installatie CD, dan krijg ik het volgende:
problem signature:
Problem Event Name: StartupRepairOffline
Problem Signature 01: 6.1.7600.16385
problem signature 02: 6.1.7600.16385
problem signature 03: unknown
problem signature 04: 259
problem signature 05: ExternalMedia
problem signature 06: 1
Problem signature 07: NoRootCause
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033

Ik zit nu op Windows 64-bit die ik er naast heb geïnstalleerd. deze werkt nog wel goed.
Zou iemand mij kunnen helpen?
 
Ja dat heb ik inderdaad echt liever niet, anders had ik dit al gedaan.
 
In veilige modus via systeemherstel kan niet omdat ik Systeemherstel al heel lang geleden volledig uitgeschakeld heb. Daar had ik ongeveer hetzelfde probleem mee, maar dan met een andere computer.
 
Hallo Euphranor

Heb je de originele CD? Ja, dan kun je daarmee een RepairInstall doen en blijven reeds geinstalleerde programma's en gegevens behouden.

Klik


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan