Windows 7 loopt vast bij opstartherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rocque

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
3
Ik heb Acer Aspire 5742. Nadat ik vanochtend de computer had opgestart, kwam ik bij het scherm Windows foutherstel terecht, daar kon ik kiezen tussen Opstartherstel starten of Windows normaal starten, ik koos voor Opstartherstel starten. Nadat Opstartherstel was gestart bleef het de hele tijd hangen op een blauw achtergrond. Ik besloot vervolgens Acer eRecovery Management op te starten, maar daar de laptop bleef daar ook hangen bij het scherm please wait a moment. Toen besloot ik de computer opnieuw te installeren met Windows 7, maar daar bleef de laptop hangen een blauw achtergrond waar op staat setup starten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Start eens windows normaal, of veilige modus, en probeer dan een schijfcontrole met alle twee opties.
 
Die dingen werken niet, de computer start dan gewoon opnieuw op.
 
Hoe heb je Windows 7 geprobeert te installeren? Vanaf een CD/DVD, of via een recovery?
 
Dat lukte dus niet omdat het bleef hangen zoals ik al vertelde.
 
Dan vrees ik dat je aan een nieuwe harde schijf toe bent. Je kan nog via een CD een linux live systeem opstarten (zonder installatie, en kijken of de computer het voor de rest nog doet. Je kan zoiets b.v. op knoppix.nl vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan