Windows 7 loopt vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sercan.M

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
Berichten
139
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn pc.
Hij loopt vast bij een bepaalde activiteiten bijvoorbeeld: met Youtube video's & teamviewer sessies.
Alle drivers zij up-to-date en ook zijn alle windows updates gedaan.



Operating System: Windows 7 Professional x64 (legitiem)
 
RAM: 16GB DDR3
CPU: Intel Core i7- 3820
Moederbord: Asus Rampage IV Extreme
HDD: 120GB SSD
GPU: Ati radeon HD 7850
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar zal het dan niet aan liggen
Probeer youtube eens in een andere browser
 
Dit heb ik al geprobeert met: Google Chrome, FireFox en Internet Explorer. heb het probleem bij alle 3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ligt het dan aan flashplayer, ga eens naar youtube.com/html5 en schakel dit in
 
ok, ik heb deelgenomen aan de html5 test.. dus dit zou moeten werken?
Zoja hoe zit het met de teamviewer sessie waarbij mijn pc ook vast loopt, enig idee hierover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onnodige quote's verwijderd. Bij een directe reactie gebruik knop: Reageer op vraag of maak gebruik van venster: Snel reageren.
 
Teamviewer weet ik niet misschien helpt een herinstallatie maar loppt ie op youtube nou nog steeds vast?
 
ik heb net even 2 filmpjes gekeken en gaat tot zover goed ( normaal bleef die bij eerste filmpje hange).
 
Laatst bewerkt:
nou me pc liep gistere weer een paar keer vast..
Ik ben ook naar de site geweest die Dorado voorstelde, hierop staat dat ik versie:11.2.202.235 heb.
 
dat is de nieuwste versie van flashplayer dus dat zou moeten kloppen, is het ook geen virus
 
denk het niet nee mijn pc wordt om de dag compleet gescant met Eset internet security
 
hmm jammer :( het probleem is er namelijk nog steeds en begint echt te ergeren :S
 
misschien herstellen naar een punt dat alles nog werkte, helpt bij teamviewer opnieuw installeren niet
 
nou het probleem is dat hij dit probleem heeft sinds het begin.. dus een herstel weinig zin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan