Windows 7 op laptop maar 10 is niet verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha sorry ,even opgezocht heet dus WSUS Offline,
heb hem zijn ding laten doen maar zie verder geen updategeschiedenis,zie alleen een WoutempAdmin waar niets instaat.
 
Kan je eens beschrijven welke stappen je allemaal hebt uitgevoerd met WSUS Offline ?
 
Heb hem gedl op een usbstick ,toen aangeklikt en heeft hij van updates gedl en geinstaleerd,maar kan geen updates ervan vinden.
 
Ik werk meerdere keren per maand met die tool en eerlijk gezegd heeft die nog nooit rare kuren verkocht.

Ik zou nu eerst alles van WSUS verwijderen, de PC herstarten (zonder stick !), de tool opnieuw downloaden en hem op het bureaublad plaatsen (map downloads -> rechtsklik -> knippen en dan op bureaublad plakken) ... pak de tool uit, open de tool en start als administrator (die mogelijkheid heb je enkel via rechtsklik) de UpdateGenerator op.

Laat dan eerst de UpdateGenerator zijn werk doen, voer ondertussen niets anders uit op de PC.

Wanneer de UpdateGenerator klaar is, dan kan je aan de slag met de UpdateInstaller (die je eveneens als administrator uitvoert).
 
En hoe weet ik dat ik alles verwijdert hebt? behalve een lege map zie ik niets.
 
Verwijder de stick via Veilig verwijderen en loop daarna de PC eens manueel na.
 
Stick zit er niet in ,heb alles geinstaleerd en de stick er toen uit gehaald.
 
Ik zou nu eerst alles van WSUS verwijderen, de PC herstarten (zonder stick !), de tool opnieuw downloaden en hem op het bureaublad plaatsen (map downloads -> rechtsklik -> knippen en dan op bureaublad plakken) ... pak de tool uit, open de tool en start als administrator (die mogelijkheid heb je enkel via rechtsklik) de UpdateGenerator op.

Laat dan eerst de UpdateGenerator zijn werk doen, voer ondertussen niets anders uit op de PC.

Wanneer de UpdateGenerator klaar is, dan kan je aan de slag met de UpdateInstaller (die je eveneens als administrator uitvoert).

Heb je alles uitgevoerd zoals hierboven in de quote beschreven ?
 
Er staat 1 map met WOUTempAdmin bij gebruikers en die krijg ik niet verwijderd, ook kan ik niets verplaatsen naar bureaublad alleen dvdstation.
Die map is er gekomen toen ik met WSUS bezig was.
 
Het account waarmee je inlogt, is dat een administrator account ?
 
Ja maar blijkbaar is WOUTempAdmin administrator account en de mijne zelf is weg?
 
Laatst bewerkt:
Via Systeemherstel ging het niet.heb dus alles via regedit verwijderd,opnieuw opgestart en nu is hij eindelijk weg.
betekend dit dat ik nu WSUS weer kan instaleren?
 
Als je alles van WSUS hebt verwijderd, maak dan eerst een nieuw herstelpunt aan ... nadien kan je dan opnieuw aan de slag, zie bericht #24.
 
Heb alles gedaan zoals het moet , maar nu staat hij vanaf gisteravond 10 uur al te wachten.
listing ids of missing updates(please be patiënt, this wil take a while) verder gaat hij niet,
 
Welk anti-viruspakket (merk + versie) staat er op jouw PC ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan