windows 7 opnieuw geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheUndit

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
Berichten
26
Beste mensen

ik heb op mijn laptop windows opnieuw geinstalleerd.
Gewoon even een schone nieuwe installatie nu ik dat heb gedaan kan ik niet op internet (draadloos) heb verschillende drivers geprobeerd maar dat werkt niet...

En ik ben alles van Toshiba zelf kwijt, bijv de fn + F8 voor wifi aan of uit normaal kreeg ik altijd boven mn scherm een smal vierkantje met alle fn opties erop.. hoe krijg ik dat terug?

Mvg
 
nu ik dat heb gedaan kan ik niet op internet (draadloos) heb verschillende drivers geprobeerd maar dat werkt niet...

Heb ik al gedaan dus, alle drivers maar de draadloos internet pakt hij niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de officiele cd niet van je laptop waar al die drivers opstaan?
Want daar staan ook alle drivers op van alles wat je nu kwijt bent.

En als je naar apparaatbeheer gaat en dan even de stuurporgramma's bijwerkt met draadje? Dus even je laptop aan de kabel hangen, zodat je wel internet hebt?

Andere vraag: zit er geen recovery partitie op je laptop, zodat je terug kan naar de fabrieksinstellingen, zodat je dus ook weer een schone installatie hebt? Dan zitten daar alle drivers wel in!!

Hoe hebt je het nu gedasan? Met een legale cd?
 
Van een vriend geleend, maar en kan niet op internet en alles van toshiba is weg zegmaar wat ik eerst wel had en gebruikte..
 
Originele cd van de laptop?
Of de laptop aan een kabel en dan de drivers ophalen van de website van Toshiba.
 
Post eens welke laptop het is en het typenummer dan kijken we even.
 
Een originele windows CD ja.
Ik heb een Toshiba Satelite C660 25U
Productcode: ZB131628K

Oke, draadloos internet is opgelost, nu alleen nog de dingen van Toshiba zelf..
Ik had altijd zo'n balk bovenin als ik op de Fn knop drukje en via F1 tm F12 allemaal dingen kon doen (volume zachter harder) etc etc
Hoe Krijg ik dat allemaal weer terug?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan