Windows 7 recovery fout gegaan, wil nu niet meer opstarten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmobelmo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Berichten
140
Hallo,
Ik zit met een groot probleem. Ik had de laatste tijd nogal problemen op mijn laptop zoals vaak vastlopen, en het meeste irritante: mijn USB sticks niet herkennen.
Daarom wilde ik hem hem opnieuw laten installeren maar mijn bestanden behouden. Dit heb ik gedaan via Acer eRecovery management. Er werd een backup gemaakt door het programma zelf en daarna opnieuw opgestart om de installatie te beginnen. Alleen bij het opstarten krijg ik het volgende probleem:
''de installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als Windows op deze computer installeren'' Als ik dan op OK klik start ie weer opnieuw op en krijg ik weer dezelfde fout. Ik kan dus helemaal niks!!! Kan iemand alsjeblieft helpen? PS: Het gaat om een legitieme Windows 7 en een Acer Aspire 5734Z laptop.
Groeten
 
heb je bij de eerste keer ingebruik name van de laptop op de vraag maak een recovery dvd ja gezegd?? en gedaan
dan kun je nu van die dvd opstarten en installeren
of heb je bij die laptop nog een win 7 dvd gehad??
zoja dan daarmee installeren
 
hoi Vanschagen,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb geen recovery DVD gemaakt (stom,stom,stom!) en ik heb bij de laptop geen Windows 7 DVD gehad.
 
je hebt wel een activatie nummer???
zo ja dan van familie of vrienden een dvd lenen ,en installeren en jou activatie nummer gebruiken
 
ja je begint dan overnieuw he ja je bent alles kwijt wat op c: staat
als je gaat installeren van dvd van fam of vrienden ,daarna wel nog alle drivers installeren he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan