Windows 7 reset

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ meindertt ,best Palomino's advies volgen.....
Als je installeert van die cd/dvd,gaat je computer wel opstarten,maar waarschijnlijk gaat er een gedeelte van je hardware niet herkend worden door win 7......doordat je geen driver backup hebt of geen cd/usb met alle benodigde drivers......
Die recovery partitie heeft die WEL........
Ik denk dat een fresh install,waarbij je alles nog zelf moet installeren en uitzoeken,op dit moment nog een beetje te overweldigend is.....;)
 
Maar ...

dan moet je product key, die op de kast hoort te plakken, wel met de DVD werken. Anders moet je nog een Windows for refurbished systems kopen. Staat soms op een bekende veilingsite te koop.
 
@ meindertt ,best Palomino's advies volgen.....
Als je installeert van die cd/dvd,gaat je computer wel opstarten,maar waarschijnlijk gaat er een gedeelte van je hardware niet herkend worden door win 7......doordat je geen driver backup hebt of geen cd/usb met alle benodigde drivers......
Die recovery partitie heeft die WEL........
Ik denk dat een fresh install,waarbij je alles nog zelf moet installeren en uitzoeken,op dit moment nog een beetje te overweldigend is.....;)

Het liefst zou ik toch me willen verdiepen in een "fresh install", hebben jullie hier informatie over?
Ik heb namelijk net met die recovery partitie geprobeerd maar zonder succes, het wou niet lukken
 
Maak eerst een backup van je stuurprogramma's en sla deze op op een externe harde schijf of op een cd of in the cloud o.i.d..
Een eenvoudige manier om van de stuurprogramma's op je systeem een backup te maken is Drivermax te gebruiken.
Het programma kun je hier downloaden. Kies na het opstarten van het programma Driver backup and restore.


Lees deze informatie eerst door voordat je gaat installeren.
 
Laatst bewerkt:
Eerst beginnen met alle belangrijke dingen naar een andere partitie of ander opslagmedium te kopiëren,zoals de .pst file van Outlook,als je die hebt,of downloads en foto's en muziek etc.
Dan met PRODUKEY je windows en eventuele office codes opzoeken en opschrijven.
Drivers backuppen met een geschikt programma,hierboven Driver Genius vermeld,maar er zijn nog andere,zoals Driver Magician en Uniblue Driverscanner
Dan de cd/dvd erin en kiezen voor "nieuwe installatie"
Vervolgens wordt alles opnieuw geinstalleerd en na een tijdje kan je beginnen met je systeem opnieuw herin te richten...
 
Maak eerst een backup van je stuurprogramma's en sla deze op op een externe harde schijf of op een cd of in the cloud o.i.d..
Een eenvoudige manier om van de stuurprogramma's op je systeem een backup te maken is Drivermax te gebruiken.
Het programma kun je hier downloaden. Kies na het opstarten van het programma Driver backup and restore.


Lees deze informatie eerst door voordat je gaat installeren.

Eerst beginnen met alle belangrijke dingen naar een andere partitie of ander opslagmedium te kopiëren,zoals de .pst file van Outlook,als je die hebt,of downloads en foto's en muziek etc.
Dan met PRODUKEY je windows en eventuele office codes opzoeken en opschrijven.
Drivers backuppen met een geschikt programma,hierboven Driver Genius vermeld,maar er zijn nog andere,zoals Driver Magician en Uniblue Driverscanner
Dan de cd/dvd erin en kiezen voor "nieuwe installatie"
Vervolgens wordt alles opnieuw geinstalleerd en na een tijdje kan je beginnen met je systeem opnieuw herin te richten...

Bedankt het is me nu een stuk duidelijker geworden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan